Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
24.10.2019

Про засідання фокус – групи молодого спеціаліста соціального педагога ЗЗСО на тему:«Робота соціального педагога з категорійними сім’ями»

17 жовтня 2019 року на базі комунального закладу «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназія №30 ім. Тараса Шевченка Вінницької міської ради» відбулося засідання фокус – групи молодого спеціаліста соціального педагога ЗЗСО на тему:«Робота соціального педагога з категорійними сім’ями».
З молодими спеціалістами розглядалися питання: «Алгоритм роботи соціального педагога із сім’ями соціально – незахищених категорій (сім’ї дітей-сиріт та позбавлених батьківської опіки, сім’ї учасників АТО)», «Організація просвітницької роботи з батьками з питань труднощів спілкування в батьківсько-дитячих стосунках».
Останні новини
24.10.2019

​Про заняття в рамках міської школи молодого вихователя «Творення» (другий рік роботи) на тему «Сучасні підходи до організації освітньої діяльності в закладі дошкільної освіти»

15.10.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 38 Вінницької міської ради» в рамках міської школи молодого вихователя (другий рік роботи) «Творення» відбулось заняття на тему «Сучасні підходи до організації освітньої діяльності в закладі дошкільної освіти».
В інформаційній частині заняття методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Ніна Сокиринська розкрила особливості організації освітньої роботи в ЗДО в контексті сучасних вимог дошкільної освіти.
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 38 ВМР» Ольга Долганова проаналізувала документи, відповідальність за формування й зберігання яких несе вихователь.
Під час практичної частини засідання вихователь-методист КЗ «ЗДО №11 ВМР» Анна Пляцок провела майстер-клас «Блочно - тематичне планування за принципом методичного конструктора як метод інтегрування освітнього процесу».
Досвідчені педагоги КЗ «ДНЗ №38 ВМР» поділились лайфхаками оптимізації освітнього процесу, а керівник школи Ольга Долганова спільно з молодими педагогами виробили старт-поради - як налагодити партнерську взаємодію з батьками вихованців.
В ході тренінгових вправ, проведених практичним психологом Тетяною Хоронжук, учасники школи розширили знання про вікові та психологічні особливості дітей, їх індивідуальні можливості та потреби.
Таким чином, проведене заняття сприяло формуванню сучасної освітньої парадигми у педагогічній діяльності молодих вихователів закладів дошкільної освіти.
 
Останні новини
24.10.2019

Про семінар-практикум для вчителів початкових класів з теми «Впровадження компетентісного підходу до організації освітнього простору Нової української школи»

17 жовтня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21 Вінницької міської ради» проведено семінар-практикум для вчителів початкових класів І та ІІ кваліфікаційних категорій з теми «Впровадження компетентісного підходу до організації освітнього простору Нової української школи». До вступного слова були запрошені заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня закладу Матвієнко Т.В. та методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет» Зима Л.Т., яка висвітлила необхідність впровадження компетентісного підходу в Новій українській школі. Керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів закладу Гречанюк Л.В. висвітлила роль цінностей компетентісного підходу в організації освітнього простору НУШ. Вчителі початкових класів Вільчінська І.В. та Шпортун Н.В. продемонстрували ранкову зустріч з теми «Осінь золотава». Вчитель Кравченко О.В. познайомила з роботою над твором за допомогою методу «Ромашка Блума». Вчителі Парнивода Т.І та Матвійчук О.Б. презентували тренінгові вправи з використанням Lego. Вчитель Капустянчик В.І. поділилась досвідом впровадження дослідницької діяльності у роботу учнів початкової школи. Майстер-клас «Інтерактивна пака лепбук» провели вчителі початкових класів Гончар І.В., Талаш Т.М.
Останні новини
24.10.2019

​Розпочався І (міський) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020»!

16 жовтня 2019 року в актовій залі КУ «Міський методичний кабінет» відбулася інформаційно-методична зустріч «Сходинки майстерності конкурсанта», до участі в якій долучилися:
учасники І (міського) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020». А це 34 педагогічних працівника закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти нашого міста;
переможці І (міського) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019», які щиро поділилися своїми враженнями, спогадами, досвідом та порадами;
переможці міського конкурсу молодих педагогів «Надія - 2019», для яких конкурс «Учитель року», можливо, стане найближчою перспективою;
методисти з навчальних дисциплін КУ «ММК» К. П. Маліцька, І. О. Любчак, Л. Т. Зима та члени фахового журі конкурсу «Учитель року - 2020», які пліч-о-пліч із конкурсантами пройдуть всі етапи, здійснюючи об’єктивне професійне оцінювання.Із щирими словами вітань і підтримки до присутніх звернулася завідувач КУ «ММК» Н. І. Москальчук.
Детально про умови та порядок проведення конкурсу розповіла Т. М. Дрозд, методист КУ «ММК», координатор міського туру.
Особливу зацікавленість присутніх викликав виступ О. М. Слушного, директора КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради», переможця конкурсу «GLOBAL TEACHER PRIZE UKRAINE - 2019» у номінації «Вибір українців».
Отож, вдалого старту! Бажаємо всім конкурсантам успіхів і перемог, позитивних вражень, цікавих знайомств, нових ідей і бажання їх втілювати в життя!
Останні новини
23.10.2019

Про семінар-практикум для вчителів англійської мови на тему «Проблемні аспекти у проходженні ЗНО з іноземних мов та інтеграція типових завдань у освітній процес»

17 жовтня 2019 року на базі КЗ «ВТЛ» відбувся семінар-практикум для вчителів англійської мови на тему «Проблемні аспекти у проходженні ЗНО з іноземних мов та інтеграція типових завдань у освітній процес». Метою семінару було успішно реалізовувати творчі комунікативні завдання,яким не властиві раніше запрограмовані способи виконання,а також доцільна добірка вправ і завдань як засіб оволодіння мовними операціями і мовленнєвими діями.
 
Останні новини
21.10.2019

Про брейн-стормінг з вихователями, асистенами вихователів, практичними психологами ЗДО по роботі з дітьми з синдромом Дауна

16 жовтня 2019 року в Центрі «Сонечко» ГО «Вінниця Даун Синдром» відбувся брейн-стормінг - колективна творча діяльність в ході якої висувалися, обговорювалися й приймалися групові та індивідуальні ідеї щодо комплексного підходу у роботі з дітьми з синдромом Дауна.
Спікером заходу була Кустош М.О., практичний психолог КЗ «ЗДО № 20 ВМР»
Учасниками брейн-стормінгу стали вихователі інклюзивних груп, асистенти вихователів ЗДО та практичні психологи ЗДО.

 

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Формування громадянина-патріота

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Сокиринська Н.Д. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли  апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО.
 

Короткий зміст публікаціїВСТУП
1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти
2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із
організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного
впливу .
2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого  спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д.,  Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.)
3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.)
3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.)
3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР»)
3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.)
3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Авторський колектив:
  • Сокиринська Н.Д., методист КУ «Міський методичний кабінет», модератор проекту
  • Малафеєва Л.В., директор КЗ «ЗДО № 20 ВМР»
  • Артоуз О.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 30 ВМР»
  • Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР»:
    • Артемчук В.Ф., вихователь-методист, Медвідь Н.І., вихователь, Лівіцька Н.Л.,
    • вихователь, Химера В.С., вихователь, Шульц О.М., вихователь, Бритавська Л.М.
  • Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №6 ВМР»:
    • Гаріпова Л.В., завідувач закладу
    • Іскра О.Г., вихователь-методист
    • Гончарук А.М., Рижкова І.І., вихователі
    • Шкурак Т.О., мама вихованки
  • Ягодіна ГС., вихователь КЗ «ДНЗ № 30 ВМР»
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО