07 листопада 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» відбулося методичне об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку. закладів дошкільної освіти на тему: «Формування пошуково-дослідницьких умінь дошкільників з використанням інноваційних технологій»
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №72 ВМР» Журавель Н. В. зазначила, що дидактична цінність пошуково-дослідницької діяльності полягає у можливості досить швидко і переконливо формувати узагальнюючі уявлення, приводити їх у систему. Педагоги повинні навчити дітей експериментувати, знаходити взаємозв’язки і взаємозалежності між предметами та діями.
У методично-практичному блоці педагог ЗДО №72 Кучерук Г.І., запропонувала до перегляду інтегроване заняття з пріоритетами освітніх напрямів «Природничі науки та «Технології» «Досліджуємо світ з Дмитром Комаровим». Діти проводили досліди, визначали причинно-наслідкові зв’язки, вільно спілкуватись між собою та з іншими, чітко, лаконічно відповідати на запитання, знаходити рішення поставлених перед ними завдань.
Методист з дошкільного виховання комунальної установи «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В., провела методичний дайджест «Експериментування як засадничий метод розвитку пошуково-дослідницької діяльності дошкільників». Вона зауважила, що дитяча дослідницька діяльність – це вид активності дитини, спрямований на пошук об’єктивної інформації про устрій Всесвіту шляхом особистого практичного експериментування з об’єктом дослідження.
Кучерук Г.І., вихователь КЗ «ДНЗ № 72 ВМР» презентувала досвід роботи «Зміст та умови реалізації STREAM-освіти старших дошкільників». Галина Іванівна поділилась власними здобутками та досягненнями.
Емоційно та весело пройшли ділові ігри для педагогів «Сходинки професійного росту», які провела вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 74 ВМР», керівник методичного об’єднання Трикалюк Р.М. Члени методичного об’єднання активно включились у виконання завдань, шукали шляхи вирішення проблем, з посмішками та жартами складали розповіді, вірші, казки.
Методоб’єднання мало великий емоційний вплив на дорослих та дітей: учасники методичного об’єднання поновили свої знання з організації та проведення пошуково-дослідницької діяльності. Основним досягненням зібрання стало те, що педагоги поділились досвідом та думками, висловили свої побажання; піднімали проблемні питання.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |