Час проведення |
Назва заходу |
Відповідальні |
Місце проведення |
8.30 – 9.15 |
Презентація проекту «Перспектива 21.3» |
Н. І. Крикун, заступник директора спеціальної школи-інтернату, О.О. Соколова |
Конференц-зала |
9.25 – 10.10 |
Урок трудового навчання (9-А клас) |
В.А. Чепурний, Г.М. Боровик |
Клас профорієнтації «Радість» |
10.35 – 11.15 |
Урок «Фізика та хімія в побуті» (8 -А клас) |
С.В. Іванченко, О.І. Аббасова |
Навчальний кабінет 8-А класу |
12.30 – 13.15 |
Урок соціально-емоційного навчання (9-А клас) |
В.В. Наумов, О.О. Соколова |
Навчальний кабінет 9-А класу |
12.30 – 13.15 |
Підсумки, обговорення |
Усі учасники заходу |
Кафетерій |
![]() |
Воронецька Валентина Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Гуманітарна гімназія №1 ім. М. І. Пирогова Вінницької міської ради». «Освітнє середовище НУШ: територія оновлення та партнерства» |
|||
![]() |
Іванічкіна Наталя Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів − гімназія №2 Вінницької міської ради». «Ефективність управлінської діяльності з інтеграції закладу освіти у міжнародний освітній простір» |
|||
|
||||
![]() |
Симотюк Олена Гальфонівна, заступник директора з навчально-виховної роботи «КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 Вінницької міської ради». «SWOT-аналіз діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи» |
|||
![]() |
Подорожняк Ольга Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи «КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Вінницької міської ради». «Використання ІКТ як запорука модернізації діяльності аналітичної та методичної служби ЗЗСО» |
|||
![]() |
Климчук Наталя Валентинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи «КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради». «Експертний та аудит-профайлінг як метод у доборі співробітників» |
|||
![]() |
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи «КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 Вінницької міської ради». «Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності керівника освітнього закладу» |
|||
![]() |
Стецюк Людмила Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи «КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №35 Вінницької міської ради». “If you want to be on top, don`t let education stop” («Якщо ти хочеш досягати вершин, не припиняй навчатися») |
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
![]() |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |