26 жовтня 2016 року на базі комунальної установи «Міський методичний кабінет» методист з практичної психології та соціальної роботи Воловодівська Ж.О. в рамках Школи активного навчання провела лекцію для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів міста. В ході лекції було розкрито питання «Характеристика навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими потребами та забезпечення сприятливих умов для навчання, розвитку у ЗНЗ».
Методист Воловодівська Ж.О., звернула увагу на психологічні аспекти інклюзивного навчання, на процес визнання і реагування на різноманітні потреби дітей з інвалідністю, які навчаються та виховуються в загальноосвітніх школах.
Фотозвіт про захід
26 жовтня 2016 року відповідно до інформаційного вісника «Перспектива» на базі дошкільного навчального закладу №1 відбулося заняття міської Школи молодого вихователя (2-й рік роботи) «Творення» на тему: «Реалізація основ соціальної та фінансової освіти дітей за міжнародною програмою соціально-фінансової освіти дітей від 3 до 6 років «Афлатот» в умовах дошкільного навчального закладу».
Молоді вихователі міста ознайомилися з сучасними підходами до соціально-фінансової та економічної освіти дошкільників. Педагоги мали змогу переглянути заняття у середній групі, взяти участь у роботі інтерактивного практикуму «Соціальна і фінансова освіта дошкільників», ознайомитися з напрацюваннями дошкільних навчальних закладів міста з впровадження в практику роботи з дошкільниками міжнародної програми «Афлатот».
В рамках інтеграції вітчизняної дошкільної освіти у світовий простір, яка передбачає активне залучення до міжнародних проектів і програм, українське дошкілля приєдналось до Міжнародної мережі програм соціально-фінансової освіти «Афлатун», з програмою яка формує у дошкільників ази соціальної та фінансової грамотності, «Афлатот». Курс її впровадження визначено відповідним наказом Міністерства освіти і науки від 22.01.2016р. №46 «Щодо упровадження основ соціальної і фінансової освіти дітей дошкільного віку».
Рух у напрямку впровадження Програми у системі української освіти розпочався у Вінниці з ініціативи Світлани Сулімової (яка здобула кваліфікацію міжнародного майстра-тренера з програми), Вінницької обласної громадської молодіжної організації «Школа Рівних Можливостей» та за підтримки Департаменту освіти. У 2013 році проект «Формування соціально-фінансових навичок у дитячому середовищі», вищезазначеної організації став переможцем конкурсу соціально-культурних проектів Вінницької міської ради.
В рамках проекту дошкільні навчальні заклади м. Вінниці долучилися до реалізації програми «Афлатот». Так, завдяки вінницьким педагогам, Україна стала дев’яносто другою із112 країн світу, які впроваджують дану програму.
Досвід роботи вінницького дошкілля щодо реалізації програми «Афлатот» висвітлено на сторінках «Інформаційного збірника для директора школи та завідуючого дитячим садочком» (№17-18(54) вересень 2016р.)
Фотозвіт заходу
25 жовтня 2016 рокуна базі Комунальної установи «Міський методичний кабінет Департаменту освіти Вінницької міської ради» проведено фестиваль методичних ідей (з досвіду роботи) для вчителів початкових класів спеціалістів першої кваліфікаційної категорії з теми:«Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови». Фестиваль розпочала методист КУ «ММК» Зима Л.Т., яка познайомила присутніх з елементами системи оздоровчої педагогіки пізнавально-рухового навчання Олександри Дубогай «Навчання в русі». Досвідом роботи по складанню загадок та віршів на уроках розвитку зв’язного мовлення поділились вчителі вищої кваліфікаційної категорії «Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради» Федун Лідія Савівна та Кондратюк Тамара Вікторівна. Васкевич Олена Віталіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня, та Крутенюк Людмила Анатоліївна, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів «фізико-математичної гімназії №17 Вінницької міської ради» презентували електронний посібник «Країна Морфоленд», який посів ІІ місце у конкурсі «Ярмарок фахових сподівань 2016» в рамках програми «Імена в освіті міста».
У період з 19.09.16 по 31.10.16 проходять VIII Малі олімпійські ігри «Старти надій» серед вихованців старшого віку дошкільних навчальних закладів міста. У ІІ міському турі взяли участь 269 дітей, які змагались у спортивних іграх – городки та настільний теніс; у інтелектуальній грі з шахів.
У чвертьфінальних та напівфінальних іграх з шахів змагаються 52 спортсмени; 60 дітей беруть участь у змаганнях з городків; 7 – з настільного тенісу.
150 дітей виборюють чемпіонські звання у показових виступах зі спортивного танцю.
25 жовтня на базі ДНЗ № 29 проходять фінальні змагання з городків серед 15- ти учасників; на базі ДНЗ № 5 – фінальні змагання з шахів серед 16-ти учасників.
Результати абсолютних переможців та призерів будуть оголошені на церемонії нагородження у період з 02.11.2016 по 10.11.2016 року.
Фотозвіт про захід
25.10. 2016 р. відповідно до плану роботи комунальної установи «Міський методичний кабінет» Департаменту освіти Вінницької міської ради на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради» відбулося заняття міської Школи молодого вчителя «Стажер» (керівник Школи –Олійник Г.В., заступник директора школи «ЗШ І-ІІІ ст.№11 ВМР») на тему:« Шкільна науково-методична модель педагогічного супроводу навчально-виховного процесу». Проведення першого заняття для молодих спеціалістів забезпечували Середюк В.В., директор вище названого закладу, Грон Т.М., учитель фізики, Станіславчук І.М., учитель початкових класів, Матвійчук Н.Д., учитель біології, Прибиш С.В., учитель початкових класів, Яблочнікова Л.А., Діденко К.М. учителі англ.мова, Захарчук В.В. Наконечна В.Л., Семенов Д.М., Швець В.В.учителі фізичної культури, Станкевич Н.М., Паламарчук Л.О. вчителі художньо-естетичного циклу.
Фотозвіт про захід
24 .10.2016 року адміністрація і педагогічний колектив закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –гімназія №30 Вінницької міської ради» приєдналися до загальноміського проекту «Через правову освіту до громадянських компетентностей», презентованого методистом КУ «ММК» Маліцькою К.П.. Вкотре педагоги розглядали правовий аспект дотримання всіма учасниками навчально-виховного процесу Конвенції ООН про права дитини. Були надані методичні рекомендації щодо активізації форм та оновлення змісту право виховної роботи.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Освітянське джерело№10 за грудень 2018 року |
Аннотація: Електронне видання департаменту освіти Вінницької міської ради та міського методичного кабінету. Видання доступне для скачування у PDF форматі. читати далі |
Короткий зміст публікаціїТ.М. Дрозд «Про перебіг першого (міського) туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2019"!»А.А. Півторак «Формування екологічного світогляду учнів під час вивчення математики» Н.Ю. Іванова «Світ енциклопедій» Т.М. Головатюк «Вулканізм і вулкани. Джерела, гейзери». І.Г. Бохун, Н.І. Шаповал «В гостях у казки» Н.О. Дейнека «До міжнародного дня боротьби зі СНІДом» (цикл заходів). |
Посилання для скачування електронної версії публікації |