Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
18.03.2019

Про педагогічну майстерню для вчителів фізики та інформатики на тему «Реалізація компетентнісного підходу на уроках фізики та інформатики в контексті НУШ»

27 лютого 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №22 Вінницької міської ради» відбулась педагогічна майстерня для вчителів фізики та інформатики на тему «Реалізація компетентнісного підходу на уроках фізики та інформатики в контексті НУШ».
З вітальним словом до гостей звернулась директор Розторгуєва Г.С., яка презентувала роботу закладу, розповіла присутнім про досягнення та пріоритети колективу в умовах Нової української школи.
Педагогічна майстерня проходила у формі інтерактивного уроку, що розпочався з «емоційного налаштування» фрагментом виступу учнів початкової школи, який підготувала вчитель інформатики Максимова Ю.В. Разом із всезнаючими Фіксиками, весело та граючись, діти розповіли про найважливіші складові частини комп’ютера.
Під час «теоретичного екскурсу» учасники заходу ознайомились з можливостями реалізації компетентнісного підходу на уроках фізики та інформатики.
Методист з навчальних дисциплін КУ «Міський методичний кабінету» Мельник Т.С розглянув деякі можливості IKT, які можуть використовувати учителі на своїх уроках , а саме:
  • трансляція зображення екрану смартфона або планшета за допомогою програми TeemViewer,
  • знайомство з середовищем програмування застосунків для смартфонів та планшетів MIT App Inventor.
Також ним були представлені приклади використання середовища програмування Scretch для моделювання фізичних процесів.
«Закріплення отриманих знань» учасниками педмайстерні відбувалось в рамках «Лабораторії творчого пошуку», яку провели вчителі фізики Согур І.Б. і Платаш Б.О. та вчитель інформатики Краснов О.В. Присутні мали змогу поглибити свої практичні навички з використання інноваційних технологій BYOD (Bring Your Own Devices – «візьми свій власний пристрій»), QR-кодування, онлайн-сервісів Kahoot, Plickers та Google Forms на уроках фізики та інформатики.
В рамках підведення підсумків гості висловили подяку за надану можливість отримати надзвичайно цікаву та корисну інформацію, а також удосконалити власні практичні навички.
Останні новини
13.03.2019

Про відкриті уроки учасників конкурсу "Надія - 2019"

11 березня 2019 року учні 1-Б класу КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Вінницької міської ради» разом зі своєю першою вчителькою Джаламагою Анастасією Вячеславівною здійснили віртуальну подорож центральною вулицею нашого міста. Уважні школярі нової української школи побачили на вул. Соборній представників різних професій і навіть поміркували, кому личить яке професійне вбрання.
12 березня учні 5-Б класу КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 ім. М. Коцюбинського Вінницької міської ради» разом із вчителем математики Антонюк Мариною Михайлівною в досить незвичайний спосіб вивчали тему «Десяткові дроби». П’ятикласники порахували сімейний бюджет, з’ясувавши, скільки коштів на місяць може витратити родина на продукти харчування й розваги, комунальні витрати й засоби зв’язку.
Також 12 березня учні 5 класу КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 2 Вінницької міської ради» разом із вчителем англійської мови Солоненко Наталією Ігорівною приміряли на себе спеціальний одяг представників різних професій, спілкуючись винятково іноземною мовою.
13 березня конкурсну естафету прийняли найстарші учні. 11 клас КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 35 Вінницької міської ради» під керівництвом вчителя біології Буйного Олексія Віталійовича створив кроссенс, вивчаючи тему «Загальна характеристика біосфери».
А ще 13 березня учні 5-Б класу КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 26 Вінницької міської ради» стали активними учасниками аукціону знань та умінь. Саме в такій нетрадиційній формі запропонувала тему «Множення десяткових дробів» вчитель математики Павловська Олена Ігорівна.
Конкурс добігає завершення. До фінального випробування готуються ще двоє учасників. А члени журі зізнаються, що всі молоді вчителі вразили своєю професійністю, креативністю, турботою про учнів, позитивом, енергійністю.
Конкурс яскравих особистостей – саме так запам’ятається «Надія - 2019».
Останні новини
13.03.2019

Всеукраїнський семінар для вчителів англійської мови за участі автора підручників Буренко В.М. на тему «Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови у старшій школі»

11 березня 2019 року на базі КУ«ММК» відбувся Всеукраїнський семінар для вчителів англійської мови за участі кандидата педагогічних наук,доцента кафедри методики мов та літератури автора підручників Буренко В.М. на тему «Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови у старшій школі». Метою заняття було застосування компетентнісного підходу до навчання іноземної мови в контексті положень «Нової української школи» згідно з державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.
Останні новини
08.03.2019

Про педагогічну майстерню із рубрики «Я роблю це так…» на тему «Педагогічна майстерність. Проектна технологія навчання як засіб формування компетентностей учнів на уроках природничого циклу та в позаурочний час»

27.02.2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Вінницької міської ради» було проведено педагогічну майстерню із рубрики «Я роблю це так…» на тему «Педагогічна майстерність. Проектна технологія навчання як засіб формування компетентностей учнів на уроках природничого циклу та в позаурочний час».
Всі присутні мали змогу не тільки отримати цікаву та змістовну інформацію, а також виготовити власноруч леп буки на різну тематику для учнів 5-х класів.
Останні новини
08.03.2019

Про тренінгове заняття в рамках майстерні психологічних практик на тему «Психотехніки управління стресом»

26 лютого 2019 року у КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназія № 30 ім. Т. Шевченка ВМР» в рамках майстерні психологічних практик відбулося тренінгове заняття на тему «Психотехніки управління стресом». Своїм досвідом роботи з практичними психологами закладів загальної середньої освіти міста ділилася Гаврилюк Г.М., практичний психолог КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназія № 30 ім. Т. Шевченка ВМР».
Учасники знайомилися з досягненнями психологічної науки з проблеми дитячих стресів, активізували увагу щодо особливостей перебігу стресу в учнів різних вікових категорій. Гаврилюк Г.М. демонструвала методи і форми роботи практичного психолога щодо профілактики стресів та надання допомоги учням постраждалим у стресових ситуаціях.
Останні новини
08.03.2019

​Розпочався фінальний етап міського конкурсу молодих педагогів «Надія - 2019».

4 березня 2019 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 21 Вінницької міської ради» вчителем англійської мови Фільварковою Анною Вікторівною було проведено урок у 4 класі на тему «Тварини. Зоопарк. Правила в зоопарку».
5 березня у КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради» разом із вчителем географії Шаповалом Ярославом Юрійовичем учні здійснили уявну подорож у Карпати, адже тему уроку визначили як «Гірські ландшафти Українських Карпат».
6 березня Даценко Вікторія Володимирівна, педагог-організатор КЗ «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М. І. Пирогова Вінницької міської ради», разом із лідерами учнівського самоврядування вдосконалили власні лідерські якості та покращили навички командної взаємодії, адже саме так сформулювали тему зустрічі: «Лідерство й командна взаємодія». Особливо творча атмосфера панувала й дякуючи тому, що зустріч відбулася у «Місті змістів», центрі креативних ідей небайдужих вінничан.
На черзі – конкурсні уроки ще 7 фіналістів. Усім бажаємо творчих ідей, впевненості в собі, підтримки від учнів і колег, нового досвіду й позитивних емоцій!

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Spiral.ac


  • URL ресурсу: https://spiral.ac/

  • Категорія:
    • Генератор навчального контенту (ППЗ)
    • Віртуальний журнал (створення віртуальних класів для фіксації оцінок за окреме завдання та підсумкової)

  • Аннотація:

    Spiral.ac створена у Великій Британії. Ця система дозволяє вчителям створювати віртуальні класи, де учні можуть створювати спільні презентації, переглядати і відповідати на презентації, переглядати відео на YouTube за допомогою легко створюваних вчителем навчальних завдань.  Вчитель може оцінювати роботу  в електронному журналі та бачити статистику успішності учнів. Spiral не вимагає інтеграції з будь-яким LMS і займає секунди, щоб ваші учні активно брали участь у живих уроках та завданнях. 
    Зі Spiral.ac можна легко організувати за запустити синхронну дистанційну мішану або очну групову діяльність, або опублікувати завдання, яке потрібно виконати асинхронно. Учні підключаються до завдань за допомогою простого коду (ніякого спеціального ПЗ скачувати на учнівський пристрій не треба). Відповіді студентів з’являються в прямому ефірі, щоб вони могли вчитися один у одного. Також ви можете переглядати, оцінювати та надавати відгуки в режимі офлайн. 
    Особливими родзинками є:

    • групова робота при обгороренні,
    • використання YouTube  для вікторини, коли відео кілька раз зупиняється і на екрані пишеться питання,
    • швидкий старт
    • відсутність клієнт-програм для мобільних (потрібен тільки браузер та інтернет)


  • Активні та додаткові модулі:
    • Quickfire Lite - Задайте усне запитання, і замість того, щоб підняти одну руку, весь клас може відповісти з будь-якого пристрою. Швидкий, простий та ефективний для масової перевірки знань та отримання оцінки за лічені секунди.
    • Quickfire - Підготуйте вікторину як самостійну діяльність. Виберіть запитання з низки форматів Оцінюйте в режимі реального часу або асинхронно.
    • Discuss - Імпортуйте будь-яку слайдову презентацію, PowerPoint або PDF і презентуйте в режимі реального часу в класі або в режимі онлайн. Встановіть точки для обговорення для класу, щоб вони могли обмінюватися коментарями, думками та ідеями між собою.
    • Team Up - Учнівські команди можуть створювати спільні презентації та ділитися ними із пов’язаних пристроїв у класі та вдома. Також команди можуть використати "білу дошку" на своїх пристроях, щоб представити свої наробки для обговорення та оцінки.
    • Clip - Перетворіть будь-яке публічне відео в живий чат із запитаннями та вікторинами. Дивіться разом із класом, як учні відповідають на кожне запитання, синхронно або віддалено у часі.


  • Ціна:

    Кожна з основних функцій Spiral безкоштовна і назавжди залишиться безкоштовною для облікових записів викладачів. Це означає, що все, що ви можете побачити під час першої реєстрації, є безкоштовним і залишиться вільним назавжди. Незабаром буде запущено оновлення Spiral PRO, яке за дуже невелику річну плату (приблизно $60) дасть доступ до нових функцій  та  додатків. Також доступне ліцензування в системі школи/округу, що включає інтеграцію із LMS системами школи (наприклад, Moodle).


   Опис ресурсу

  • Мова інтерфейсу:
    • Англійська

  • Складність програми: Достатньо простий, але треба розібратися з англійським інтерфейсом. Можна використати для цього Google перекладач.

  • Мобільність програми:
    • Адаптований дизайн для мобільних пристроїв
    • Веб-програма для мобільного запускається на браузері

  • Авторизація:
    Авторизація обовязкова для учителя-автора завдань. Можна через акаунт Google, Facebook, Twstter, Clever, Edmodo. Учны при входы до завдань вводять свої імена (E-mail) для ідентифікації в віртуальному класі.

  • Імпорт результатів:
    • Збереження користувацьких файлів на стороні сервера

  • Допомога: Хелперу, як такого немає, але інтерфейс достатньо простий, лише треба розібратися з англомовними термінами. Дещо можна почерпнути з FAQ, який знаходиться у футері стартової сторінки (до реєстрації). Співтовариство англомовне.

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО