Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
06.09.2019

Про 8-у Всеукраїнську наукову конференцію "АСТРОНОМІЯ І СЬОГОДЕННЯ".


Міністерство освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського (Вінниця), Астрономічна обсерваторія Київського національного університету
імені Тараса Шевченка (Київ), Головна астрономічна обсерваторія НАН України (Київ), Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Умань), Вінницький обласний центр технічної творчості учнівської молоді (Вінниця), проводять 12 квітня 2019 року на кафедрі фізики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського 8-у Всеукраїнську наукову конференцію "АСТРОНОМІЯ І СЬОГОДЕННЯ".

Тематика конференції:
  1. Історичні аспекти розвитку астрономії.
  2. Теорії походження небесних тіл.
  3. Результати дослідження спектрів комет.
  4. Стан сучасних досліджень космосу.
  5. Методика навчання астрономії в середніх та вищих навчальних закладах.
Планується публікація матеріалів і тез конференції до її початку
Про конференцію можна дізнатись більше на сайті: https://vspu.edu.ua/science/new-style/confer.php
___________________________________________________________________________________

 
Останні новини
06.09.2019

Астрономічний гурток ​Вінницького обласного центру технічної творчості учнівської молоді (ОЦТТУМ) запрошує.

На заняттях астрономічного гуртка Вінницького обласного центру технічної творчості учнівської молоді (ОЦТТУМ) учні вивчають зорі та сузір΄я, планети та комети, спостерігати в телескоп, бруть участь у пошуках інопланетян та в різноманітних вікторинах, брейн-рингах, екскурсіях, розвагах та конкурсах, готуються до олімпіад.
Гуртківці спостерігають зоряне небо у два наявні телескопи та за допомогою віртуальних програм.
Заняття бюджетного астрономічного гуртка розпочинаються 15 вересня і відбуватимуться двічі на тиждень у суботу та в неділю в приміщенні ОЦТТУМ за адресою: вул. Шолом Алейхема, 9. м. Вінниця.
(Вниз від Краєзнавчого музею)


День відкритих дверей 12 вересня 2019 р. - з 9 до 17 год
Розклад занять юних астрономів
 
І - молодша група Учні 3-х - 7-х кл. Субота
10:10 - 11:50
12:00- 14:35
ІІ – старша група Учні 8-х – 11-х кл. Неділя
10:10 -11:50
12:00- 14:35

Довідки за телефоном: +38(098)-041-93-21 та +38(432)-67-01-94
Кількість місць обмежена: у кожній групі по 15 учнів.
______________________________________________________________________________________
Оголошення про Вінницький обласний центр технічної творчості учнівської молоді (ОЦТТУМ)
Оголошення про астрономічний гурток
Заява для вступу до астрономічного гуртка
 
Останні новини
05.09.2019

​Про серпневе методичне об’єднання вихователів молодших груп закладів дошкільної освіти на тему: «Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства як ключового компоненту формування життєво компетентної особистості».

23 серпня 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний
навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось серпневе методичне об’єднання вихователів молодших груп закладів дошкільної освіти на тему: «Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства як ключового компоненту формування життєво компетентної особистості».
Мета:
У ході зазначеного заходу були проведені наступні форми роботи:
  • Методична скарбничка «Засади педагогіки партнерства в розвитку ціннісних орієнтирів дітей молодшого дошкільного віку» (Сокиринська Н.Д. – методист з дошкільної освіти КУ «ММК»);
  • Педагогічний практикум: - тренінг «Як взаємодіяти в межах закладу дошкільної освіти»(Заїка Н.В., практичний психолог КЗ «ДНЗ №36 ВМР»);
  • «Педагогіка партнерства») (Іщенко Г.М. – вихователь-методист КЗ «ДНЗ №47 ВМР», керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп);
  • Вільний мікрофон «Моя мрія у професії» (Іщенко Г.М. – вихователь-методист КЗ «ДНЗ №47 ВМР», керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп).Методичне об’єднання пройшло у вільній, невимушеній атмосфері, що дало змогу підвищити педагогічну майстерність вихователів, усвідомити важливість зазначеної теми, обмінятись досвідом та думками.
Останні новини
05.09.2019

​Про серпневе методичне об’єднання вихователів старших груп закладів дошкільної освіти за темою: «Інтеграція освітнього процесу та диференційований підхід до розвитку, навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку»

22.08.2019 року, в рамках серпневої конференції на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів старших груп закладів дошкільної освіти на тему: «Інтеграція освітнього процесу та диференційований підхід до розвитку, навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку»
Мета:
розширити та поглибити теоретичні та практичні знання педагогів про інтеграцію та диференціацію освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку;
окреслити вимоги до підготовки та проведення сучасних занять;
ознайомити педагогів з новими формами та методами навчання дітей старшого дошкільного віку Методист з дошкільної освітиКУ «ММК» Сокиринська Н.Д. акцентувала увагу присутніх на особливостях організації та планування освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у новому навчальному році, використанні комплексних та парціальних програм, організації предметно-просторового розвивального середовища, розкрила питанняорганізації інтегрованого освітнього процесу в закладах дошкільної освіти.
  • Практичний психолог КЗ«ДНЗ №7 ВМР» Слизькоуха О.О. провела педагогічний практикум «Інтегрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого». Педагоги активно реагували на запропоновані психологом проблемні ситуації, обговорювали та шукали шляхи вирішення проблеми.
  • Ділову гру «Інтегрований підхід в організації занять в старшій групі» провела керівник методичного об’єднання вихователь-методист КЗ «ДНЗ №74 ВМР» Трикалюк Р.М. Працюючи у групах, вихователі складали план проведення сучасного інтегрованого заняття, визначали структуру проведення сучасного заняття, обговорювали вимоги до проведення заняття та інтегрували різні розділи програми.
  • Про проблеми організації роботи на засадах інтеграції учасникизібрання Трикалюк Р.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №74 ВМР», керівник МО.
  • Методист з дошкільної освітиКУ «ММК» Сокиринська Н.Д. презентувала навчально-методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»«Формування громадянина-патріота».
Під час проведення методичного об’єднання педагоги висловили схвальні відгуки щодо методів та прийомів, які використовувались для розкриття даної теми. Присутні активно вступали до діалогу, дискутували.
Останні новини
05.09.2019

​Про серпневе методичне об’єднання вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти на тему: «Забезпечення диференційованого та діяльнісного підходів до організації життєдіяльності дітей в закладі дошкільної освіти».

22.08.2019 року, в рамках серпневої конференції на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти на тему: «Забезпечення диференційованого та діяльнісного підходів до організації життєдіяльності дітей в закладі дошкільної освіти».
Мета: підвищити рівень знань вихователів щодо застосування диференційованого та діяльнісного підходу в освітньому процесі ЗДО.

Порядок денний:
  • Педагогічний меседж «Реалізація діяльнісного підходу в роботі з дітьми п’ятого року життя (Сокиринська Н.Д., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
  • Пошукова лабораторія:Створення моделі сучасного заняття: діяльнісний підхід (Сокиринська Н.Д., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
  • Скарбниця педагогічних ідей. Технологія «Ситуація» (Артоуз О.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №30 ВМР», керівник МО).3. Тренінг «Діяльнісно-диференційований підхід до організації ігрової діяльності дітей у середній групі». (Хоронжук Т.С., практичний психолог КЗ «ДНЗ №38 ВМР).
  • Вільний мікрофон «Проблеми організації діяльнісно-диференційованого підходу у роботі з дошкільниками: досягнення та труднощі (Артоуз О.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №30 ВМР», керівник МО).

Результати: учасники зібрання відмітили, що сутність виховання з погляду діяльнісного підходу полягає в тому, що в центрі уваги перебуває не просто діяльність, а спільна діяльність дітей із дорослими щодо втілення вироблених разом цілей і завдань. Педагог не подає готові зразки знань та вмінь, а створює, виробляє їх разом із дітьми.
Останні новини
05.09.2019

​Про серпневе методичне об’єднання вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти за темою: «Забезпечення педагогічної підтримки і супровід гармонійного розвитку дітей раннього віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти».

23.08.2019 року, в рамках серпневої конференції на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти на тему: «Забезпечення педагогічної підтримки і супровід гармонійного розвитку дітей раннього віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти».
Мета:
спрямувати роботу вихователів на особистісно-орієнтований та мультисенсорний підходи в організації освітнього процесу з дітьми раннього віку;
надати рекомендації з питань організації освітнього простору в групах раннього віку Питання для обговорення :
  • Методична скарбничка «Особливості організації освітнього процесу з дітьми раннього віку в закладах дошкільної освіти. Використання інтегрованого підходу» (Сокиринська Н.Д., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
  • Методичні посиденьки «Ранній вік: неповторний і цікавий».- Тендер педагогічних ідей «Самоцінність перших років життя дитини як фундамент формування її особистості» (Криворучко А.М., керівник МО, вихователь-методист КЗ «ДНЗ №21 ВМР»).
  • - Психологічний плейбек «Психологічний супровід гармонійного розвитку дітей у групі раннього віку» (Ужвак К.О., практичний психолог КЗ «ДНЗ №21 ВМР»).
  • 3. Вільний мікрофон «Приймаю, поміркую, не приймаю» (Криворучко А.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №21 ВМР», керівник МО).

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Spiral.ac


  • URL ресурсу: https://spiral.ac/

  • Категорія:
    • Генератор навчального контенту (ППЗ)
    • Віртуальний журнал (створення віртуальних класів для фіксації оцінок за окреме завдання та підсумкової)

  • Аннотація:

    Spiral.ac створена у Великій Британії. Ця система дозволяє вчителям створювати віртуальні класи, де учні можуть створювати спільні презентації, переглядати і відповідати на презентації, переглядати відео на YouTube за допомогою легко створюваних вчителем навчальних завдань.  Вчитель може оцінювати роботу  в електронному журналі та бачити статистику успішності учнів. Spiral не вимагає інтеграції з будь-яким LMS і займає секунди, щоб ваші учні активно брали участь у живих уроках та завданнях. 
    Зі Spiral.ac можна легко організувати за запустити синхронну дистанційну мішану або очну групову діяльність, або опублікувати завдання, яке потрібно виконати асинхронно. Учні підключаються до завдань за допомогою простого коду (ніякого спеціального ПЗ скачувати на учнівський пристрій не треба). Відповіді студентів з’являються в прямому ефірі, щоб вони могли вчитися один у одного. Також ви можете переглядати, оцінювати та надавати відгуки в режимі офлайн. 
    Особливими родзинками є:

    • групова робота при обгороренні,
    • використання YouTube  для вікторини, коли відео кілька раз зупиняється і на екрані пишеться питання,
    • швидкий старт
    • відсутність клієнт-програм для мобільних (потрібен тільки браузер та інтернет)


  • Активні та додаткові модулі:
    • Quickfire Lite - Задайте усне запитання, і замість того, щоб підняти одну руку, весь клас може відповісти з будь-якого пристрою. Швидкий, простий та ефективний для масової перевірки знань та отримання оцінки за лічені секунди.
    • Quickfire - Підготуйте вікторину як самостійну діяльність. Виберіть запитання з низки форматів Оцінюйте в режимі реального часу або асинхронно.
    • Discuss - Імпортуйте будь-яку слайдову презентацію, PowerPoint або PDF і презентуйте в режимі реального часу в класі або в режимі онлайн. Встановіть точки для обговорення для класу, щоб вони могли обмінюватися коментарями, думками та ідеями між собою.
    • Team Up - Учнівські команди можуть створювати спільні презентації та ділитися ними із пов’язаних пристроїв у класі та вдома. Також команди можуть використати "білу дошку" на своїх пристроях, щоб представити свої наробки для обговорення та оцінки.
    • Clip - Перетворіть будь-яке публічне відео в живий чат із запитаннями та вікторинами. Дивіться разом із класом, як учні відповідають на кожне запитання, синхронно або віддалено у часі.


  • Ціна:

    Кожна з основних функцій Spiral безкоштовна і назавжди залишиться безкоштовною для облікових записів викладачів. Це означає, що все, що ви можете побачити під час першої реєстрації, є безкоштовним і залишиться вільним назавжди. Незабаром буде запущено оновлення Spiral PRO, яке за дуже невелику річну плату (приблизно $60) дасть доступ до нових функцій  та  додатків. Також доступне ліцензування в системі школи/округу, що включає інтеграцію із LMS системами школи (наприклад, Moodle).


   Опис ресурсу

  • Мова інтерфейсу:
    • Англійська

  • Складність програми: Достатньо простий, але треба розібратися з англійським інтерфейсом. Можна використати для цього Google перекладач.

  • Мобільність програми:
    • Адаптований дизайн для мобільних пристроїв
    • Веб-програма для мобільного запускається на браузері

  • Авторизація:
    Авторизація обовязкова для учителя-автора завдань. Можна через акаунт Google, Facebook, Twstter, Clever, Edmodo. Учны при входы до завдань вводять свої імена (E-mail) для ідентифікації в віртуальному класі.

  • Імпорт результатів:
    • Збереження користувацьких файлів на стороні сервера

  • Допомога: Хелперу, як такого немає, але інтерфейс достатньо простий, лише треба розібратися з англомовними термінами. Дещо можна почерпнути з FAQ, який знаходиться у футері стартової сторінки (до реєстрації). Співтовариство англомовне.

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО