Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
22.04.2021

Про вебінар для шкільних бібліотекарів “Спільна робота в хмарному середовищі з електронною базою підручників

21 квітня 2021 року консультантом КУ «ЦПРПП ВМР» Нарольською К.В. було проведено практичне заняття на тему «Спільна робота в хмарному середовищі з електронною базою підручників». В заході взяли участь бібліотекарі закладів загальної середньої освіти Вінницької об’єднаної територіальної громади. Під час вебінару учасники були ознайомлені з алгоритмом опрацювання інформації в загальній електронній базі навчальної літератури, а також отримали консультацію щодо підготовки до здійснення аналізу стану забезпечення підручниками на 2021-2022 навчальний рік. Переглянути вебінар.
Останні новини
21.04.2021

Про фінальне випробування «Сучасний урок» в рамках конкурсу молодих педагогів «Надія-2021»

   20.04.2021 року відбувся другий захист технологічних карт уроку фінального випробування «Сучасний урок» в рамках конкурсу молодих педагогів «Надія-2021».
    Свої уроки  представляли вчителі української мови, іноземної мови, музичного мистецтва:
  • Бучинська Лоліта Олексіївна, вчитель музичного мистецтва КЗ «Гімназія № 24 ВМР».Тема уроку «Музична картина країн Азії. Туркменістан, Узбекистан»(4 клас).
  • Романова Марія Геннадіївна, вчитель французької мови КЗ «Гуманітарна гімназія №1 ім.М.І.Пирогова ВМР».Тема уроку «Мій проєкт Дня Народження» (7 клас).
  • Бригида Олександра Олександрівна, вчитель української мови та літератури КЗ «ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 ім.М.Коцюбинського ВМР».Тема уроку «Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Паралельне використання відмінкових форм числа» (11 клас).
  • Поліщук Олена Юріївна, вчитель української мови та літератури КЗ «ЗОШ І-ІІІ ступенів № 11 ВМР» .Тема уроку «Зворотний займенник. Відмінювання» (6 клас).
  • Демчук Меланія Василівна, вчитель музичного мистецтва КЗ «ЗОШ І - ІІІ ступенів №14 ВМР».Тема уроку «Ритми життя в мистецтві» (2 клас).
  • Герасимлюк Надія Сергіївна, вчитель англійської мови КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ступенів-гімназія №2 ВМР».Тема уроку «Лондон – столиця Великобританії» (5 клас).

Цього разу журі мали змогу: відвідати країни Азії та доторкнутися до музичного мистецтва Туркменістану й Узбекістану на уроці музики Бучинської Лоліти; побувати на Дні народжені на уроці французької мови Романової Марії; побути в ролі журналістів на уроці української мови Бригиди Олександри; поставити собі проблемне питання, а «Любити себе – це добре чи погано?» на уроці української мови Поліщук Олени; зловити і відчути ритм життя на уроці музики разом з Демчук Меланією; порівняти визначні місця Лондона та Києва на уроці англійської мови Герасимлюк Надії.

Тож фінальне випробування триває і залишився третій захист технологічних карт уроків, який відбудеться 23.04.2021 року, а отже, зовсім скоро ми дізнаємося хто стане переможцем конкурсу молодих педагогів «Надія-2021».
Останні новини
19.04.2021

Про онлайн-вебінар для вчителів початкових класів

16 квітня 2021 року Антонішиною Ю.М. було організовано та проведено для вчителів початкових класів онлайн-вебінар «Якісне та ефективне дистанційне навчання у початковій школі». В ході заходу тренерка НУШ Марія Данилюк поділалася лайфаками проведення онлайн-уроків з власного досвіду, які зацікавлюють дітей та мотивують до навчання. Ю. Антонішина дала відповіді на актуальні запитання колег щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ. Матеріали заходу можна переглянути за посиланням
Останні новини
19.04.2021

Про міське методичне об"єднання вихователів дітей молодших груп ЗДО ВМТГ.




16.04.2021 року в онлайн - режимі проведено міське методичне об’єднання вихователів дітей молодших груп ЗДО ВМТГ на тему: «Формування екологічної свідомості та стилю життя, направленого на довготривалий ощадливий розвиток людства».
Консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Сокиринська Н.Д. розкрила основні ідеї та принципи положення концепції сталого розвитку.
Керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп, вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 47 ВМР» Іщенко Г.М. презентувала досвід впровадження в освітній процес закладу програми «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку», поділилась педагогічними знахідками, особистим баченням колективу щодо реалізації змісту зазначеної програми. Галина Михайлівна представила роботу апсайклінг – клубу «Тренд розумного споживання», створеного у закладі (про небайдужих, винахідливих педагогів, які зайнялися перетворенням старих речей, відходів у нові вироби) та передала челендж педагогам ЗДО.
Вихователь КЗ «ДНЗ № 47 ВМР» Гуменчук І.О. детально зупинилася на методах і прийомах формування навичок, орієнтованих на сталий розвиток дітей молодшого дошкільного віку, розповіла про труднощі та результати роботи з зазначеного напряму та провела інтегроване заняття з пріоритетом сталих світоглядних орієнтирів на тему: «Як зайченята братика виручали», в ході якого формувала у дітей звички, орієнтовані на сталий розвиток, виховувала дбайливе господарське ставлення до природи, а також до власного здоров’я.
До участі у роботі методичного об єднання долучилося понад 90 слухачів.



 
Останні новини
16.04.2021

Про проведення вебінару для вихователів-стажерів ЗДО

15 квітня 2021 року в рамках роботи міської школи молодого майстра «Стажер-вихователь» «Дебют» консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Ніна Сокиринська та вихователь - методист КЗ «ДНЗ №73 ВМР» Олена Маричева провели онлайн - вебінар на тему: «Предметно - розвивальне середовище сучасного закладу дошкільної освіти: завдання педагога. Диференційований та діяльнісний підходи до організації життєдіяльності дітей».
Н.Сокиринська надала теоретичні та практичні рекомендації щодо сучасних вимог та принципів створення предметно-ігрового середовища в закладі дошкільної освіти, його ролі у розвитку дитини.
Олена Маричева ознайомила учасників з питанням важливості організації сенсорно збагаченого середовища для дітей раннього віку, його орієнтовним наповненням. Також під час онлайн-презентації поділилась досвідом роботи створення STREAM-лабораторії в закладі дошкільної освіти, її наповненням та впливом на всебічний розвиток дошкільника.
Матеріали заходу розміщені на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» (сторінка «Професійні спільноти». Рубрика «Вихователі ЗДО»).


 
Останні новини
16.04.2021

Про проєкт "У фокусі безпека дітей"

Триває спільний проєкт КУ « ЦПРПП ВМР» та Управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції «У фокусі-безпека дітей».
Мета проєкту- підвищення професійних компетентностей педагогічних працівників із питань проведення превентивної та профілактичної роботи серед учасників освітнього процесу, що сприятиме створенню безпечного освітнього середовища в ЗЗСО.
Спікери проєкту:
Олена Вотякова – начальник відділу зв’язків з громадськістю Управління патрульної поліції у Вінницькій області ;
Володимир Герасимчук – інспектор відділу зв’язків з громадськістю Управління патрульної поліції у Вінницькій області;
Клавдія Маліцька- консультант КУ « ЦПРПП ВМР».
До навчальних вебінарів долучаються класні керівники ЗЗСО всіх форм власності Вінницької міської ради .
За період 05.04.- 16.04. 2021 року відбулося шість вебінарів, на яких було розглянуто теми: « Булінг та його виявлення, алгоритм реагування»,
« Шкільний офіцер поліції: завдання, функції, компетенції».

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Spiral.ac


  • URL ресурсу: https://spiral.ac/

  • Категорія:
    • Генератор навчального контенту (ППЗ)
    • Віртуальний журнал (створення віртуальних класів для фіксації оцінок за окреме завдання та підсумкової)

  • Аннотація:

    Spiral.ac створена у Великій Британії. Ця система дозволяє вчителям створювати віртуальні класи, де учні можуть створювати спільні презентації, переглядати і відповідати на презентації, переглядати відео на YouTube за допомогою легко створюваних вчителем навчальних завдань.  Вчитель може оцінювати роботу  в електронному журналі та бачити статистику успішності учнів. Spiral не вимагає інтеграції з будь-яким LMS і займає секунди, щоб ваші учні активно брали участь у живих уроках та завданнях. 
    Зі Spiral.ac можна легко організувати за запустити синхронну дистанційну мішану або очну групову діяльність, або опублікувати завдання, яке потрібно виконати асинхронно. Учні підключаються до завдань за допомогою простого коду (ніякого спеціального ПЗ скачувати на учнівський пристрій не треба). Відповіді студентів з’являються в прямому ефірі, щоб вони могли вчитися один у одного. Також ви можете переглядати, оцінювати та надавати відгуки в режимі офлайн. 
    Особливими родзинками є:

    • групова робота при обгороренні,
    • використання YouTube  для вікторини, коли відео кілька раз зупиняється і на екрані пишеться питання,
    • швидкий старт
    • відсутність клієнт-програм для мобільних (потрібен тільки браузер та інтернет)


  • Активні та додаткові модулі:
    • Quickfire Lite - Задайте усне запитання, і замість того, щоб підняти одну руку, весь клас може відповісти з будь-якого пристрою. Швидкий, простий та ефективний для масової перевірки знань та отримання оцінки за лічені секунди.
    • Quickfire - Підготуйте вікторину як самостійну діяльність. Виберіть запитання з низки форматів Оцінюйте в режимі реального часу або асинхронно.
    • Discuss - Імпортуйте будь-яку слайдову презентацію, PowerPoint або PDF і презентуйте в режимі реального часу в класі або в режимі онлайн. Встановіть точки для обговорення для класу, щоб вони могли обмінюватися коментарями, думками та ідеями між собою.
    • Team Up - Учнівські команди можуть створювати спільні презентації та ділитися ними із пов’язаних пристроїв у класі та вдома. Також команди можуть використати "білу дошку" на своїх пристроях, щоб представити свої наробки для обговорення та оцінки.
    • Clip - Перетворіть будь-яке публічне відео в живий чат із запитаннями та вікторинами. Дивіться разом із класом, як учні відповідають на кожне запитання, синхронно або віддалено у часі.


  • Ціна:

    Кожна з основних функцій Spiral безкоштовна і назавжди залишиться безкоштовною для облікових записів викладачів. Це означає, що все, що ви можете побачити під час першої реєстрації, є безкоштовним і залишиться вільним назавжди. Незабаром буде запущено оновлення Spiral PRO, яке за дуже невелику річну плату (приблизно $60) дасть доступ до нових функцій  та  додатків. Також доступне ліцензування в системі школи/округу, що включає інтеграцію із LMS системами школи (наприклад, Moodle).


   Опис ресурсу

  • Мова інтерфейсу:
    • Англійська

  • Складність програми: Достатньо простий, але треба розібратися з англійським інтерфейсом. Можна використати для цього Google перекладач.

  • Мобільність програми:
    • Адаптований дизайн для мобільних пристроїв
    • Веб-програма для мобільного запускається на браузері

  • Авторизація:
    Авторизація обовязкова для учителя-автора завдань. Можна через акаунт Google, Facebook, Twstter, Clever, Edmodo. Учны при входы до завдань вводять свої імена (E-mail) для ідентифікації в віртуальному класі.

  • Імпорт результатів:
    • Збереження користувацьких файлів на стороні сервера

  • Допомога: Хелперу, як такого немає, але інтерфейс достатньо простий, лише треба розібратися з англомовними термінами. Дещо можна почерпнути з FAQ, який знаходиться у футері стартової сторінки (до реєстрації). Співтовариство англомовне.

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО