Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
11.09.2017

Про серпневе секційне методичне об’єднання старших медичних сестер ДНЗ міста

29.08.2017 року на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР» відбулося серпневе секційне методичне об’єднання старших медичних сестер ДНЗ міста на тему «Організація медико – педагогічного контролю в дошкільних навчальних закладах»
Порядок денний:
  1. Упорядкування ділової документації медичного кабінету з урахуванням нормативно-правової та інструктивно-методичної бази. (Гарник Л.П., начальник відділу дошкільної освіти та обліку дітей Департаменту освіти ВМР).
  2. Сучасний підхід до облаштування медичного кабінету ДНЗ до роботи в новому навчальному році. (Серебрінікова О.О., старша медична сестра КЗ «ДНЗ № 30 ВМР»).
  3. Забезпечення оптимального загального навантаження на дітей у процесі фізкультурно-оздоровчого процесу. Взаємозв’язок керівника дошкільного закладу та медичного персоналу під час здійснення медико – педагогічного контролю. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).














Забезпечення оптимального загального навантаження на дітей у процесі фізкультурно-оздоровчого процесу. Взаємозв’язок керівника дошкільного закладу та медичного персоналу під час здійснення медико – педагогічного контролю. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
Останні новини
11.09.2017

Про серпневе секційне методичне об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР»

29.08.2017 hjre на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР» відбулося серпневе секційне методичне об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів. Тема зібрання:
«Інтеграція інноваційних освітніх методик і технологій здоров’я збережувального та здоров’яформувального спрямування як запорука успішної педагогічної роботи з дітьми на музичних та фізкультурних заняттях»
Порядок денний:
  1. Комплексна реалізація освітніх методик і технологій здоров’язбережувального та здоров’яформувального спрямування шляхом створення екологічно сприятливого, безпечного життєвого простору дошкільного закладу. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
  2. Умови успішної педагогічної роботи у процесі формування у дітей життєвої мистецької активності. Гармонізація емоційно-психічного стану та розвиток дитячої музикальності у процесі впровадження парціальної програми «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя». (Пишна Т.Д., музичний керівник КЗ «ДНЗ № 16 ВМР»).
  3. Створення безпечного розвивального предметного середовища з метою збереження і зміцнення повноцінного і своєчасного розвитку фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної сфери дитячої особистості. (Мостовенко Л.А., інструктор з фізичної культури ДНЗ № 39).
Останні новини
10.09.2017

Про серпневе секційне методичне об’єднання вчителів-логопедів та тифлопедагогів ДНЗ міста

28.08.2017 року на базі КЗ «ДНЗ №3 ВМР» проводилось серпневе секційне методичне об’єднання вчителів-логопедів та тифлопедагогів дошкільних навчальних закладів міста. Тема зібрання: "«Науково-методичні аспекти впровадження інноваційних технологій у навчально-реабілітаційний процес дітей з особливими потребами». Порядок денний:
  1. Здійснення науково-методичного забезпечення при впровадженні інноваційних технологій у навчально-реабілітаційний процес з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Сучасний підхід до ведення документації. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
  2. Основні науково-методичні аспекти корекційної роботи з дошкільниками з порушенням зору. Співпраця тифлопедагога та вчителя – логопеда ДНЗ. (Громова В.В., тифлопедагог; Каменюк І.М., вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №28 ВМР»).
  3. Забезпечення цілісності і системності логопедичної, психологічної і загально-виховної роботи в умовах дошкільного навчального закладу компенсуючого типу. (Король А.В., вчитель-логопед; Сторожук Л.В., практичний психолог КЗ «ДНЗ №4 ВМР»).
Останні новини
10.09.2017

06 вересня 2017 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» відбувся Всеукраїнський семінар за участю автора підручника Буренко В.М. на тему «Реалізація нової державної програми з іноземних мов у початковій школі» для вчителів англійської мови,які викладають у 4 класі. Метою семінару було сприяти тому,щоб процес залучення учнів до вивчення предмета не тільки розширював їхній світогляд,але й сприяв глибшому розу-мінню власної культури та її ролі в духовному та моральному розвитку людства.
Останні новини
04.09.2017

Про серпневу конференцію педагогічних працівників міста 28-30 серпня 2017 року

28-30 серпня 2017 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. Д. Менделєєва Вінницької міської ради», КЗ «Дошкільний навчальний заклад № 3 Вінницької міської ради», КЗ «Дошкільний навчальний заклад № 27 Вінницької міської ради» відбулися секційні та пленарне засідання серпневої конференції педагогічних працівників міста «Про підсумки розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти м. Вінниці у 2016-2017 навчальному році та завдання на 2017-2018 навчальний рік».
Останні новини
28.08.2017

Про секційне засідання вихователів груп раннього віку на базі ДНЗ №27

29.08.2017 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №27 Вінницької міської ради» відбулося секційне засідання вихователів груп раннього віку в рамках серпневої конференції педагогічних працівників освіти міста за темою : «Забезпечення дієвості особистісно орієнтованої освіти дітей раннього віку у розкритті індивідуальних можливостей кожної дитини».
В ході засідання методист КУ «ММК» Сокиринська Н.Д. обговорила з присутніми технології реалізації принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації навчання дітей раннього віку. Під час педагогічного фрістайлу, проведеного вихователем - методистом КЗ «ДНЗ №38 ВМР» Долгановою О.А., учасники методичного об’єднання презентували сучасні підходи до формування комунікативного компоненту соціальної компетентності дитини раннього віку.
Учасники заходу відзначили, що динамічна, різноманітна та інтерактивна форма проведення засідання є наочним прикладом, як можна будувати роботу з дітьми. Крім того, позитивне налаштування на роботу сприяє оптимістичному погляду вихователів на свою педагогічну діяльність, що дуже важливо, особливо для молодих педагогів.

Пізніше відбулося секційне засідання вихователів молодших груп за темою : «Актуальність творчого підходу педагогів до створення предметно – розвивального середовища як чинника всебічного розвитку дитини»
Мета- удосконалення та підвищення професійного рівня педагогів з питань побудови предметно – розвивального середовища для дітей молодшого дошкільного віку.
Методист з дошкільної освіти КУ «Міський методичний кабінет» Сокиринська Н.Д. в своєму виступі чітко окреслила програмово - методичні вимоги до створення сучасної моделі предметно – розвивального середовища, зазначила основні компоненти розв’язання освітнього завдання.
Іщенко Г.Т., керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп міста детально зупинилася на принципах створення розвивального середовища для дошкільників, його основних складових, структурі та змісті.
В практичному блоці Іщенко Г.М. провела з учасниками ділову гру «Креативні підходи до створення розвивального середовища», під час якої педагоги мали змогу поділитися власними ідеями щодо створення середовища, продумати предметно – ігрове наповнення до пізнавально – інтелектуального, фізкультурно – оздоровчого, ігрового, мовленнєвого, художньо – естетичного центрів та центру самоорганізації.
Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання усвідомити, що облаштоване належним чином предметно – розвивальне середовище сприяє активності, ініціативності, особистісному зростанню та самовдосконаленню кожної дитини.
 

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Spiral.ac


  • URL ресурсу: https://spiral.ac/

  • Категорія:
    • Генератор навчального контенту (ППЗ)
    • Віртуальний журнал (створення віртуальних класів для фіксації оцінок за окреме завдання та підсумкової)

  • Аннотація:

    Spiral.ac створена у Великій Британії. Ця система дозволяє вчителям створювати віртуальні класи, де учні можуть створювати спільні презентації, переглядати і відповідати на презентації, переглядати відео на YouTube за допомогою легко створюваних вчителем навчальних завдань.  Вчитель може оцінювати роботу  в електронному журналі та бачити статистику успішності учнів. Spiral не вимагає інтеграції з будь-яким LMS і займає секунди, щоб ваші учні активно брали участь у живих уроках та завданнях. 
    Зі Spiral.ac можна легко організувати за запустити синхронну дистанційну мішану або очну групову діяльність, або опублікувати завдання, яке потрібно виконати асинхронно. Учні підключаються до завдань за допомогою простого коду (ніякого спеціального ПЗ скачувати на учнівський пристрій не треба). Відповіді студентів з’являються в прямому ефірі, щоб вони могли вчитися один у одного. Також ви можете переглядати, оцінювати та надавати відгуки в режимі офлайн. 
    Особливими родзинками є:

    • групова робота при обгороренні,
    • використання YouTube  для вікторини, коли відео кілька раз зупиняється і на екрані пишеться питання,
    • швидкий старт
    • відсутність клієнт-програм для мобільних (потрібен тільки браузер та інтернет)


  • Активні та додаткові модулі:
    • Quickfire Lite - Задайте усне запитання, і замість того, щоб підняти одну руку, весь клас може відповісти з будь-якого пристрою. Швидкий, простий та ефективний для масової перевірки знань та отримання оцінки за лічені секунди.
    • Quickfire - Підготуйте вікторину як самостійну діяльність. Виберіть запитання з низки форматів Оцінюйте в режимі реального часу або асинхронно.
    • Discuss - Імпортуйте будь-яку слайдову презентацію, PowerPoint або PDF і презентуйте в режимі реального часу в класі або в режимі онлайн. Встановіть точки для обговорення для класу, щоб вони могли обмінюватися коментарями, думками та ідеями між собою.
    • Team Up - Учнівські команди можуть створювати спільні презентації та ділитися ними із пов’язаних пристроїв у класі та вдома. Також команди можуть використати "білу дошку" на своїх пристроях, щоб представити свої наробки для обговорення та оцінки.
    • Clip - Перетворіть будь-яке публічне відео в живий чат із запитаннями та вікторинами. Дивіться разом із класом, як учні відповідають на кожне запитання, синхронно або віддалено у часі.


  • Ціна:

    Кожна з основних функцій Spiral безкоштовна і назавжди залишиться безкоштовною для облікових записів викладачів. Це означає, що все, що ви можете побачити під час першої реєстрації, є безкоштовним і залишиться вільним назавжди. Незабаром буде запущено оновлення Spiral PRO, яке за дуже невелику річну плату (приблизно $60) дасть доступ до нових функцій  та  додатків. Також доступне ліцензування в системі школи/округу, що включає інтеграцію із LMS системами школи (наприклад, Moodle).


   Опис ресурсу

  • Мова інтерфейсу:
    • Англійська

  • Складність програми: Достатньо простий, але треба розібратися з англійським інтерфейсом. Можна використати для цього Google перекладач.

  • Мобільність програми:
    • Адаптований дизайн для мобільних пристроїв
    • Веб-програма для мобільного запускається на браузері

  • Авторизація:
    Авторизація обовязкова для учителя-автора завдань. Можна через акаунт Google, Facebook, Twstter, Clever, Edmodo. Учны при входы до завдань вводять свої імена (E-mail) для ідентифікації в віртуальному класі.

  • Імпорт результатів:
    • Збереження користувацьких файлів на стороні сервера

  • Допомога: Хелперу, як такого немає, але інтерфейс достатньо простий, лише треба розібратися з англомовними термінами. Дещо можна почерпнути з FAQ, який знаходиться у футері стартової сторінки (до реєстрації). Співтовариство англомовне.

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО