Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
28.11.2018

Про семінар для керівників методичних об’єднань вчителів початкових класів з теми «Реалізація інтегрованого підходу та технології навчання молодших школярів Нової української школи»

20 листопада 2018 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» проведений семінар для керівників методичних об’єднань вчителів початкових класів з теми «Реалізація інтегрованого підходу та технології навчання молодших школярів Нової української школи». До вступного слова були запрошені директор закладу Вітюк О.Г. та методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет» Зима Л.Т. Вчитель початкових класів ВІдерська Н.О. познайомили присутніх з перевагами запровадження курсу «Введення в шкільне життя» для адаптації першокласників. Вчитель Нагребецька О.Е. продемонструвала «Сучасні підходи до інтегрованого уроку. Вчитель Рудницька Л.Ю. презентувала технологію «Кроссенсу» для використання в освітньому процесі та вчитель Затхей А.О. поділилася досвідом використання LEGO конструктора у мовно-літературній освітній галузі. Під час практичної частини семінару до уваги учасників були представлені уроки вчителів пілотних класів Коцюруби О.М. та Голошивець В. П. та інтегровані уроки у перших класах вчителів Кухар М. П., Мельничук К.М., та Ярової Г.М, Джаламага А.В. Семінар завершився фінальним виступом учнів 1 класу «Інтегроване навчання в Новій український школі», який підготувала вчитель початкових класів Пелипчук А.В.
Останні новини
28.11.2018

Про засідання методичного об’єднання вихователів старших груп ЗДО міста на тему «Гра-подорож як засіб формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку»

21 листопада 2018 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №51 Вінницької міської ради» відбулось методичне об'єднання вихователів старших груп на тему: «Гра-подорож як засіб формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку»
Мета заходу:
удосконалити рівень теоретичної та практичної підготовки вихователів ЗДО щодо осучаснення змісту, принципів, методів та організаційних форм навчання дітей старшого дошкільного віку;
сприяти оволодінню сучасними методами та прийомами для цілеспрямованого впливу на формування пізнавальної активності дошкільника. Методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Ніна Сокиринська ознайомила присутніх з чинниками, які визначають пізнавальну діяльність, класифікацією груп дітей за рівнем пізнавальної активності, передумовами формування пізнавального інтересу у дошкільнят. Керівник методичного об’єднання Раїса Трикалюк, розкриваючи питання «Гра-подорож – цікава ідея для педагогічного дизайну сучасного заняття», звернула увагу на вимоги до сучасного заняття, познайомила педагогів з поняттям «педагогічний дизайн» та алгоритмом проведення заняття на основі гри-подорожі.
Учасники методичного об’єднання переглянули два заняття:
- комплексне заняття з використанням гри-подорожі на тему: «Хід конем у космос» (Білявська І. І.) та
- інтегроване заняття з використанням гри-подорожі на тему: «Подорож казковими доріжками» (Шалавінська Н. О.), які поєднали у собі різні форми роботи, знайшли емоційний відгук у маленьких творців, дістали схвальні відгуки учасників методичного об’єднання.
Раїса Трикалюкпровела з учасниками ділову гру «5 кроків до успіху», під час якої педагоги складалиалгоритм гри-подорожі за обраним розділом програми.
Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання усвідомити, що дошкільний вік – найсприятливіший період життя людини для розвитку її творчих здібностей та їх прояву у всіх сферах пізнання; підібрати найбільш оптимальні форми та методи роботи з дітьми із зазначеного питання.
Останні новини
28.11.2018

Про майстер-клас для вчителів образотворчого мистецтва «Використання ігрових методів навчання на уроках образотворчого мистецтва як засіб виявлення творчого потенціалу учнів»

22.11.2018 року о 14.00. на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 21 Вінницької міської ради» відбувся майстер-клас для вчителів образотворчого мистецтва «Використання ігрових методів навчання на уроках образотворчого мистецтва як засіб виявлення творчого потенціалу учнів».
Заступника директора з навчально-виховної роботи Вовк Анжеліка Роландівна презентувала кафедру художньо-естетичних дисциплін. У своєму виступі Анжеліка Роландівна ознайомила присутніх з кадровим складом кафедри художньо-естетичних дисциплін, системою художньо-естетичної освіти у закладі, засадами організації наступності у роботі вчителів початкових класів та вчителів образотворчого мистецтва основної школи. Вчитель художньої культури та мистецтва Федотов Віктор Володимирович розповів про важливе значення мистецтва як засобу духовного становлення дитини, що проходить шлях від почуттєвого сприймання до осмислених естетичний дій. Навчально-методичний посібник для учнів початкових класів «Плямка та її друзі» (нетрадиційні техніки малювання) презентувала автор – вчитель початкових класів Гончар Інга Василівна. Досвідом роботи з питання використання ігрових методів навчання на уроках образотворчого мистецтва поділилася вчитель образотворчого мистецтва Руднєва Валентина Іванівна. Чудовим завершенням заходу став майстер-клас «Нетрадиційні техніки малювання. Монотипія», який провела Валентина Іванівна. Захід сприяв розширенню меж усвідомлення ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості.
Підсумки засідання підвела методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна.
Дякуємо за участь у роботі всім присутнім та організаторам педагогічної майстерні!

 
Останні новини
28.11.2018

Про майстер-клас для вчителів початкових класів з теми «Розвиток креативності», або де знайти «Вітамін креативності?»

22 листопада 2018 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Вінницької міської ради» проведений майстер-клас для вчителів початкових класів другої та першої кваліфікаційної категорії  з теми «Розвиток креативності», або де знайти «Вітамін креативності?». До вступного слова були запрошені Розторгуєва Г.С., директор закладу, та Зима Л.Т., методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». Вчитель початкових класів Максименко Н.В. під час майстер-класу поділилася досвідом проведення ранкових зустрічей, створення екрану настрою та креативними методами власної педагогічної діяльності. Також присутні мали змогу виготовити власними руками іграшку «Сову».
Останні новини
28.11.2018

Про методичне об’єднання вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти на тему: «Створення умов для ігор, як провідного виду діяльності дітей раннього віку»

20.11.2018 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №10 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти на тему: «Створення умов для ігор, як провідного виду діяльності дітей раннього віку».
Методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Ніна Сокиринська надала методичні рекомендації педагогам щодо сучасних підходів та вимог до створення ігрового предметно-розвивального середовища у закладі дошкільної освіти.
Вихователь – методист КЗ «ДНЗ №10 ВМР» Валентина Гурська у своїй презентації «Предметно – розвивальне середовище групи раннього віку як засіб спонукання дітей до різних видів діяльності» поділилася досвідом роботи закладу зі створення повноцінного розвивального середовища для наймолодших.
У ході практичного блоку заходу, учасники методичного об’єднання переглянули заняття з дітьми 3–го року життя «Весела подорож» яке провела вихователь КЗ «ДНЗ №10 ВМР» Аліна Пишна, повправлялися у здійсненні самоаналізу.
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 21 ВМР», керівник методичного об’єднання вихователів груп раннього віку Алла Криворучко запросила присутніх педагогів до ігрового салону під назвою «Гра – це серйозно». Шляхом активної групової взаємодії учасники поринули у світ гри, проаналізували стан наповнюваності середовища груп, у яких вони працюють, створили колаж – картину «Середовищний імідж сучасної групи раннього віку» та дійшли до висновку, що оптимально організоване предметно ігрове середовище має розвивальний вплив, спонукає дитину до активної пізнавальної діяльності, позитивно впливає на її емоційну сферу.
Практичним психологом КЗ «ДНЗ №21 ВМР» Катериною Ужвак проведено психологічну вправу «Теремок», під час якої вихователі ділились з присутніми своїми враженнями від заходу, дякували один одному за співпрацю.
Останні новини
26.11.2018

Про методичне об’єднання вчителів – логопедів дошкільних навчальних закладів міста на тему «Розв’язання проблеми розвитку уяви у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення»

31.10.2018 р. на базі КЗ «Дошкільний навчальний заклад №59 ВМР» відбулося методичне об’єднання вчителів – логопедів дошкільних навчальних закладів міста на тему: «Розв’язання проблеми розвитку уяви у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення».
Метою заходу було ознайомлення педагогів із застосуванням арт-технологій в корекційно-розвивальних заняттях та показ практичного застосування арт-техніки в грі-занятті з метою корекції, розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку.
Із вступним словом виступила керівник методичного об’єднання вчителів – логопедів міста, вчителя – логопеда КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Горобець Т.Л.
Тетяна Леонідівна ознайомила з напрямками роботи методичного об’єднання.
У практичному блоці учасники переглянули інтегроване логопедичне заняття з використанням елементів арт-терапії «Подорож Павучка», вчитель – логопед Татур В.Ю.
Валентина Юріївна під час заняття створювала позитивно-емоційний настрій дітей. Формувала уміння перевтілюватись і описувати свої фантазії, розвивала активну уяву дітей-логопатів під час ілюстрування віршованих рядків, за допомогою ритмічних рухів пальців. Спонукала дітей до творчості.
У інформаційно - теоретичному блоці виступила методиста КУ «ММК» Бондарчук Л.В. Тема виступу "Артпедагогіка в корекційній роботі з дошкільниками із порушеннями мовлення". Лариса Василівна у своєму виступі звернула увагу учасників методичного об’єднання на те, що артпедагогічні технології широко застосовуються на сучасному етапі розвитку спеціальної корекційної освіти в Україні і є нагальним питанням всебічного розвитку дітей з особливими потребами.
Наступне питання - "Мандалотерапія – як провідний вид артпедагогіки (майстер-клас по створенню корекційної Мандали)" – керівник методичного об’єднання Горобець Т.Л.
Тетяна Леонідівна запропонувала колегам за допомогою природного матеріалу (крупи різного виду) виготовити корекційну Мандалу, яка допомагає дітям покращувати мовленнєві категорії, розвиває психічні процеси, дрібну та загальну моторику, тактильне сприймання.
У психологічному блоці заслухали виступ практичного психолога КЗ «ДНЗ №59 ВМР» Поплавська О.В. "Якби я була рослиною" (техніка на самопізнання) – 
Психолог запропонувала арттерапевтичну вправу на рефлексію, на самоусвідомлення особистості.
В аналітичному блоці відбувся обмін думками та враженнями.
Досвід роботи показує, що стійкість результатів роботи з дітьми, які мають порушення мовлення, досягаються лише в разі впровадження особистісно зорієнтованого підходу до особистості дитини, спрямування зусиль вчителів-логопедів на сучасні педагогічні технології.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Spiral.ac


  • URL ресурсу: https://spiral.ac/

  • Категорія:
    • Генератор навчального контенту (ППЗ)
    • Віртуальний журнал (створення віртуальних класів для фіксації оцінок за окреме завдання та підсумкової)

  • Аннотація:

    Spiral.ac створена у Великій Британії. Ця система дозволяє вчителям створювати віртуальні класи, де учні можуть створювати спільні презентації, переглядати і відповідати на презентації, переглядати відео на YouTube за допомогою легко створюваних вчителем навчальних завдань.  Вчитель може оцінювати роботу  в електронному журналі та бачити статистику успішності учнів. Spiral не вимагає інтеграції з будь-яким LMS і займає секунди, щоб ваші учні активно брали участь у живих уроках та завданнях. 
    Зі Spiral.ac можна легко організувати за запустити синхронну дистанційну мішану або очну групову діяльність, або опублікувати завдання, яке потрібно виконати асинхронно. Учні підключаються до завдань за допомогою простого коду (ніякого спеціального ПЗ скачувати на учнівський пристрій не треба). Відповіді студентів з’являються в прямому ефірі, щоб вони могли вчитися один у одного. Також ви можете переглядати, оцінювати та надавати відгуки в режимі офлайн. 
    Особливими родзинками є:

    • групова робота при обгороренні,
    • використання YouTube  для вікторини, коли відео кілька раз зупиняється і на екрані пишеться питання,
    • швидкий старт
    • відсутність клієнт-програм для мобільних (потрібен тільки браузер та інтернет)


  • Активні та додаткові модулі:
    • Quickfire Lite - Задайте усне запитання, і замість того, щоб підняти одну руку, весь клас може відповісти з будь-якого пристрою. Швидкий, простий та ефективний для масової перевірки знань та отримання оцінки за лічені секунди.
    • Quickfire - Підготуйте вікторину як самостійну діяльність. Виберіть запитання з низки форматів Оцінюйте в режимі реального часу або асинхронно.
    • Discuss - Імпортуйте будь-яку слайдову презентацію, PowerPoint або PDF і презентуйте в режимі реального часу в класі або в режимі онлайн. Встановіть точки для обговорення для класу, щоб вони могли обмінюватися коментарями, думками та ідеями між собою.
    • Team Up - Учнівські команди можуть створювати спільні презентації та ділитися ними із пов’язаних пристроїв у класі та вдома. Також команди можуть використати "білу дошку" на своїх пристроях, щоб представити свої наробки для обговорення та оцінки.
    • Clip - Перетворіть будь-яке публічне відео в живий чат із запитаннями та вікторинами. Дивіться разом із класом, як учні відповідають на кожне запитання, синхронно або віддалено у часі.


  • Ціна:

    Кожна з основних функцій Spiral безкоштовна і назавжди залишиться безкоштовною для облікових записів викладачів. Це означає, що все, що ви можете побачити під час першої реєстрації, є безкоштовним і залишиться вільним назавжди. Незабаром буде запущено оновлення Spiral PRO, яке за дуже невелику річну плату (приблизно $60) дасть доступ до нових функцій  та  додатків. Також доступне ліцензування в системі школи/округу, що включає інтеграцію із LMS системами школи (наприклад, Moodle).


   Опис ресурсу

  • Мова інтерфейсу:
    • Англійська

  • Складність програми: Достатньо простий, але треба розібратися з англійським інтерфейсом. Можна використати для цього Google перекладач.

  • Мобільність програми:
    • Адаптований дизайн для мобільних пристроїв
    • Веб-програма для мобільного запускається на браузері

  • Авторизація:
    Авторизація обовязкова для учителя-автора завдань. Можна через акаунт Google, Facebook, Twstter, Clever, Edmodo. Учны при входы до завдань вводять свої імена (E-mail) для ідентифікації в віртуальному класі.

  • Імпорт результатів:
    • Збереження користувацьких файлів на стороні сервера

  • Допомога: Хелперу, як такого немає, але інтерфейс достатньо простий, лише треба розібратися з англомовними термінами. Дещо можна почерпнути з FAQ, який знаходиться у футері стартової сторінки (до реєстрації). Співтовариство англомовне.

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО