Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
06.09.2019

Про 8-у Всеукраїнську наукову конференцію "АСТРОНОМІЯ І СЬОГОДЕННЯ".


Міністерство освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського (Вінниця), Астрономічна обсерваторія Київського національного університету
імені Тараса Шевченка (Київ), Головна астрономічна обсерваторія НАН України (Київ), Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Умань), Вінницький обласний центр технічної творчості учнівської молоді (Вінниця), проводять 12 квітня 2019 року на кафедрі фізики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського 8-у Всеукраїнську наукову конференцію "АСТРОНОМІЯ І СЬОГОДЕННЯ".

Тематика конференції:
  1. Історичні аспекти розвитку астрономії.
  2. Теорії походження небесних тіл.
  3. Результати дослідження спектрів комет.
  4. Стан сучасних досліджень космосу.
  5. Методика навчання астрономії в середніх та вищих навчальних закладах.
Планується публікація матеріалів і тез конференції до її початку
Про конференцію можна дізнатись більше на сайті: https://vspu.edu.ua/science/new-style/confer.php
___________________________________________________________________________________

 
Останні новини
06.09.2019

Астрономічний гурток ​Вінницького обласного центру технічної творчості учнівської молоді (ОЦТТУМ) запрошує.

На заняттях астрономічного гуртка Вінницького обласного центру технічної творчості учнівської молоді (ОЦТТУМ) учні вивчають зорі та сузір΄я, планети та комети, спостерігати в телескоп, бруть участь у пошуках інопланетян та в різноманітних вікторинах, брейн-рингах, екскурсіях, розвагах та конкурсах, готуються до олімпіад.
Гуртківці спостерігають зоряне небо у два наявні телескопи та за допомогою віртуальних програм.
Заняття бюджетного астрономічного гуртка розпочинаються 15 вересня і відбуватимуться двічі на тиждень у суботу та в неділю в приміщенні ОЦТТУМ за адресою: вул. Шолом Алейхема, 9. м. Вінниця.
(Вниз від Краєзнавчого музею)


День відкритих дверей 12 вересня 2019 р. - з 9 до 17 год
Розклад занять юних астрономів
 
І - молодша група Учні 3-х - 7-х кл. Субота
10:10 - 11:50
12:00- 14:35
ІІ – старша група Учні 8-х – 11-х кл. Неділя
10:10 -11:50
12:00- 14:35

Довідки за телефоном: +38(098)-041-93-21 та +38(432)-67-01-94
Кількість місць обмежена: у кожній групі по 15 учнів.
______________________________________________________________________________________
Оголошення про Вінницький обласний центр технічної творчості учнівської молоді (ОЦТТУМ)
Оголошення про астрономічний гурток
Заява для вступу до астрономічного гуртка
 
Останні новини
05.09.2019

​Про серпневе методичне об’єднання вихователів молодших груп закладів дошкільної освіти на тему: «Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства як ключового компоненту формування життєво компетентної особистості».

23 серпня 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний
навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось серпневе методичне об’єднання вихователів молодших груп закладів дошкільної освіти на тему: «Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства як ключового компоненту формування життєво компетентної особистості».
Мета:
У ході зазначеного заходу були проведені наступні форми роботи:
  • Методична скарбничка «Засади педагогіки партнерства в розвитку ціннісних орієнтирів дітей молодшого дошкільного віку» (Сокиринська Н.Д. – методист з дошкільної освіти КУ «ММК»);
  • Педагогічний практикум: - тренінг «Як взаємодіяти в межах закладу дошкільної освіти»(Заїка Н.В., практичний психолог КЗ «ДНЗ №36 ВМР»);
  • «Педагогіка партнерства») (Іщенко Г.М. – вихователь-методист КЗ «ДНЗ №47 ВМР», керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп);
  • Вільний мікрофон «Моя мрія у професії» (Іщенко Г.М. – вихователь-методист КЗ «ДНЗ №47 ВМР», керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп).Методичне об’єднання пройшло у вільній, невимушеній атмосфері, що дало змогу підвищити педагогічну майстерність вихователів, усвідомити важливість зазначеної теми, обмінятись досвідом та думками.
Останні новини
05.09.2019

​Про серпневе методичне об’єднання вихователів старших груп закладів дошкільної освіти за темою: «Інтеграція освітнього процесу та диференційований підхід до розвитку, навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку»

22.08.2019 року, в рамках серпневої конференції на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів старших груп закладів дошкільної освіти на тему: «Інтеграція освітнього процесу та диференційований підхід до розвитку, навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку»
Мета:
розширити та поглибити теоретичні та практичні знання педагогів про інтеграцію та диференціацію освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку;
окреслити вимоги до підготовки та проведення сучасних занять;
ознайомити педагогів з новими формами та методами навчання дітей старшого дошкільного віку Методист з дошкільної освітиКУ «ММК» Сокиринська Н.Д. акцентувала увагу присутніх на особливостях організації та планування освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у новому навчальному році, використанні комплексних та парціальних програм, організації предметно-просторового розвивального середовища, розкрила питанняорганізації інтегрованого освітнього процесу в закладах дошкільної освіти.
  • Практичний психолог КЗ«ДНЗ №7 ВМР» Слизькоуха О.О. провела педагогічний практикум «Інтегрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого». Педагоги активно реагували на запропоновані психологом проблемні ситуації, обговорювали та шукали шляхи вирішення проблеми.
  • Ділову гру «Інтегрований підхід в організації занять в старшій групі» провела керівник методичного об’єднання вихователь-методист КЗ «ДНЗ №74 ВМР» Трикалюк Р.М. Працюючи у групах, вихователі складали план проведення сучасного інтегрованого заняття, визначали структуру проведення сучасного заняття, обговорювали вимоги до проведення заняття та інтегрували різні розділи програми.
  • Про проблеми організації роботи на засадах інтеграції учасникизібрання Трикалюк Р.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №74 ВМР», керівник МО.
  • Методист з дошкільної освітиКУ «ММК» Сокиринська Н.Д. презентувала навчально-методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»«Формування громадянина-патріота».
Під час проведення методичного об’єднання педагоги висловили схвальні відгуки щодо методів та прийомів, які використовувались для розкриття даної теми. Присутні активно вступали до діалогу, дискутували.
Останні новини
05.09.2019

​Про серпневе методичне об’єднання вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти на тему: «Забезпечення диференційованого та діяльнісного підходів до організації життєдіяльності дітей в закладі дошкільної освіти».

22.08.2019 року, в рамках серпневої конференції на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти на тему: «Забезпечення диференційованого та діяльнісного підходів до організації життєдіяльності дітей в закладі дошкільної освіти».
Мета: підвищити рівень знань вихователів щодо застосування диференційованого та діяльнісного підходу в освітньому процесі ЗДО.

Порядок денний:
  • Педагогічний меседж «Реалізація діяльнісного підходу в роботі з дітьми п’ятого року життя (Сокиринська Н.Д., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
  • Пошукова лабораторія:Створення моделі сучасного заняття: діяльнісний підхід (Сокиринська Н.Д., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
  • Скарбниця педагогічних ідей. Технологія «Ситуація» (Артоуз О.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №30 ВМР», керівник МО).3. Тренінг «Діяльнісно-диференційований підхід до організації ігрової діяльності дітей у середній групі». (Хоронжук Т.С., практичний психолог КЗ «ДНЗ №38 ВМР).
  • Вільний мікрофон «Проблеми організації діяльнісно-диференційованого підходу у роботі з дошкільниками: досягнення та труднощі (Артоуз О.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №30 ВМР», керівник МО).

Результати: учасники зібрання відмітили, що сутність виховання з погляду діяльнісного підходу полягає в тому, що в центрі уваги перебуває не просто діяльність, а спільна діяльність дітей із дорослими щодо втілення вироблених разом цілей і завдань. Педагог не подає готові зразки знань та вмінь, а створює, виробляє їх разом із дітьми.
Останні новини
05.09.2019

​Про серпневе методичне об’єднання вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти за темою: «Забезпечення педагогічної підтримки і супровід гармонійного розвитку дітей раннього віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти».

23.08.2019 року, в рамках серпневої конференції на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти на тему: «Забезпечення педагогічної підтримки і супровід гармонійного розвитку дітей раннього віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти».
Мета:
спрямувати роботу вихователів на особистісно-орієнтований та мультисенсорний підходи в організації освітнього процесу з дітьми раннього віку;
надати рекомендації з питань організації освітнього простору в групах раннього віку Питання для обговорення :
  • Методична скарбничка «Особливості організації освітнього процесу з дітьми раннього віку в закладах дошкільної освіти. Використання інтегрованого підходу» (Сокиринська Н.Д., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
  • Методичні посиденьки «Ранній вік: неповторний і цікавий».- Тендер педагогічних ідей «Самоцінність перших років життя дитини як фундамент формування її особистості» (Криворучко А.М., керівник МО, вихователь-методист КЗ «ДНЗ №21 ВМР»).
  • - Психологічний плейбек «Психологічний супровід гармонійного розвитку дітей у групі раннього віку» (Ужвак К.О., практичний психолог КЗ «ДНЗ №21 ВМР»).
  • 3. Вільний мікрофон «Приймаю, поміркую, не приймаю» (Криворучко А.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №21 ВМР», керівник МО).

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Kahoot!


  • URL ресурсу: https://kahoot.com/

  • Категорія:
    • Генератор навчального контенту (ППЗ)
    • Віртуальний журнал (створення віртуальних класів для фіксації оцінок за окреме завдання та підсумкової)
    • Система тестування

  • Аннотація:

    Kahoot! - кращого онлайн сервісу для проведення тестування немає! Гра, емоції, простота - все це заслуговує використання цього сервісу на уроках. Чудово працює і зворотний зв'язок, можна отримати поіменний список відповідей ...
    Реєструємося, створюємо тест, вікторину або опитування ... завантажуємо Діти набирають www.kahoot.it на своїх гаджетах, приєднуються до гри по пін коду- вводять свої імена - все ! Простіше простого! Важливо, що сервіс працює на будь-якому пристрої. Головна умова - наявність wi fi!
    Kahoot!  дуже популярний, має прекрасний сайт, все перед використанням можна переглянути та спробувати.
    Родзинка продукту: 

    • Є велика кількість готових вікторин - називається К! Academia (нажаль англійською)
    • Ефектне геміфіковане середовище. Дітям дуже подобається.


  • Активні та додаткові модулі:
    Вікторина : додайте запитання з декількома варіантами на будь-яку тему 
    Правда / хибність : перевіряйте увагу та активізуйте учнів простим істинним / хибним запитанням
    Зображення як відповідь . Додайте зображення як відповіді 
    Опитування : швидко проведіть імпульсну перевірку або проведіть опитування - бали не нараховуватимуться (потрібна підписка на Pro або Premium)
    Слайд : надайте більше графічного та анімаційного контексту питанням та подайте додаткову інформацію зі слайдами (потрібна підписка на Pro або Premium)
    Сортування: перевірити глибше розуміння, попросивши студентів упорядкувати відповіді у правильному порядку (потрібна підписка на Pro або Premium)
    Коротка відповідь : Перевірте збереження знань, запропонувавши студентам ввести коротку відповідь. (Потрібна преміум-передплата)


  • Ціна: Діючі цінові плани:
    Basic -  Лише основні функції для створення, відтворення та проведення ігор за межами класної кімнати та в класі. (Безкоштовно)
    Pro -  Є більше типів запитань, інструменти для співпраці з колегами та доступ до розширених звітів. (€3 щомісяця з учителя, проплата щорічна, пробний період 7 днів)
    Premium  - Є доступ до повного набору типів запитань, інструментів дистанційного навчання та генератору шкільних ігор. (€6 щомісяця з учителя, проплата щорічна, пробний період 7 днів)
    Premium+ -  Все можливе в Kahhot! в ваших руках! Он-лайн навчання за допомогою інтерактивних уроків. Імпорт слайдів з презентацій. Об’єднання звітів. (€6 щомісяця з учителя, проплата щорічна, пробний період 7 днів, є знижки) 


   Опис ресурсу

  • Мова інтерфейсу:
    • Англійська

  • Складність програми: Достатньо легкий

  • Мобільність програми:
    • Адаптований дизайн для мобільних пристроїв
    • Наявність клієнт-програми для синхронізації з сервером
    • Веб-програма для мобільного запускається на браузері

  • Імпорт результатів:
    • Збереження користувацьких файлів на стороні сервера

  • Допомога: Не особливо потрібні, бо інтерфейс інтуїтивно простий.

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО