Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
19.03.2021

Про тренінгове заняття "Методи корекції негативної поведінки та особистісних якостей у дітей" з педагогами ЗЗСО

   18 березня 2021 року Воловодівською Ж.О., психологом КУ «ЦПРПП ВМР» проведено тренінгове заняття (онлайн) з педагогами ЗЗСО на тему «Методи корекції негативної поведінки та особистісних якостей у дітей».
    В ході заняття педагоги дійшли висновку, що діти демонструють різні емоційні реакції в критичних ситуаціях, тому умовно входять в дві групи «проблемно пасивні» та «проблемно активні».
    Учасники виділили характерні ознаки емоційно-вольових проявів у дітей. Разом з психологом учителі обговорили прояви емоційно-вольового реагування дорослих на поведінку дитини та техніки співпраці з дітьми даних груп.
Поради за посиланням https://drive.google.com/file/d/17waPU1wZjpa6u445KMBlOX_GJp2gdDJr/view?usp=sharing
в розділі "Психологічна підтримка", підрозділ "Практико-конструктивна підтримка":
Останні новини
19.03.2021

Про чергове заняття в Школі удосконалення професійної майстерності

18 березня 2021 року педагоги-інтерни на третьому занятті в Школі удосконалення професійних компетентностей під керівництвом консультанта КУ" ЦПРПП ВМР" К.Маліцької опрацьовували теоретичні відомості  і практичні навики роботи із візуальним історичним джерелом - карикатурою, яка зайняла чільне місце на сторінках шкільних підручників з історії, ЗНО.Презентація матеріалів даного заняття розміщена на сторінці сайту Центру" Педагогічна інтернатура. Педагогу і наставнику"
Останні новини
18.03.2021

Про перше випробування «Сам собі іміджмейкер» в рамках конкурсу «Надія-2021»

   16.03-17.03.2021 року у форматі відео-конференції (з використанням платформи ZOOM) відбулося перше конкурсне випробування «Сам собі іміджмейкер».
   Конкурс проводився у формі самопрезентації з використанням постера, розробленого за допомогою онлайн-сервісу lino. На першому етапі конкурсанти розкрили власний шлях до обраної професії: презентували себе, свої освітні заклади, колег-наставників, розповіли хто вплинув на їхній вибір і чого прагнуть досягнути. Крім того, вони розкрили/показали на власному прикладі своє бачення сучасного іміджу вчителя. За результатами виступів журі мали оцінити як і дотримання технічних вимог до оформлення постера, так і емоційність, креативність, ораторську та акторську майстерність учасників.
   За підсумками першого випробування можна з упевненістю сказати, що Вінничина має креативних, талановитих, амбіційних молодих педагогів і боротьба буде запеклою. Конкурс триває, тож бажаємо учасникам сил та натхнення. Результати тут
Останні новини
17.03.2021

Про проведення міського методичного об’єднання професійної спільноти вчителів – логопедів ЗДО за темою «Використання новітніх педагогічних технологій у корекційному навчанні дошкільнят»

15.03.2021 року консультантом КУ «ЦПР ПП ВМР» Л.Бондарчук в онлайн - режимі проведено міське методичне об’єднання професійної спільноти вчителів – логопедів ЗДО за темою «Використання новітніх педагогічних технологій у корекційному навчанні дошкільнят», метою якого було актуалізація й розширення знань педагогів щодо використання інноваційних методик з формування та розвитку порушень мовлення дошкільників, сприяння формуванню методичної культури педагогів, стимулювання їхньої педагогічної активності та прагнення до творчого пошуку.
До заходу долучились - вихователі-методисти КЗ «ДНЗ №23 ВМР» Чорна Т.В.; Нейер Л.А.; керівник ММО, вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Горобець Т.Л.; вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №23 ВМР» Мозалевська О.А.; директор КУ «ІРЦ №1 ВМР» Гарлінська О.М.; директор КУ «ІРЦ №2 ВМР» Очеретна А.Л.
Бондарчук Л.В. у своєму виступі зазначила, що застосування освітніх логопедичних інновацій, упровадження їх в діяльність вчителів-логопедів значно підвищують ефективність корекційно-розвиткової роботи, допомагають організовувати заняття з дітьми у формі сучасної, доброзичливої гри.
Вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №23 ВМР» Мозалевська О.А. презентувала свою систему роботи з використання новітніх педагогічних технологій.
Керівник ММО вчителів-логопедів Горобець Т.Л. ознайомила учасників з питанням впровадження корекційно-розвиткової роботи в спеціалізованих групах компенсуючого типу на основі діючих програм, рекомендованих МОН України у 2020-2021 навчальному році.
Директор КУ «ІРЦ №1 ВМР» Гарлінська О.М. надала інформацію про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та окреслила можливості співпраці з вчителями-логопедами ЗДО.
Директор КУ «ІРЦ №2 ВМР» Очеретна А.Л. розкрила питання взаємодії ІРЦ із ЗДО у напрямку консультування вчителів-логопедів спеціальних та інклюзивних груп.
У практичному блоці учасники мали змогу переглянути логопедичне відео-заняття вчителя-логопеда Мозалевської О.А. з використанням інноваційних технологій з дітьми старшого дошкільного віку.
Матеріали заходу розміщені на сайті КУ «ЦПР ПП ВМР» (Сторінка «Професійні спільноти. Дошкільна освіта. Вчителі-логопеди ЗДО).
 
Останні новини
16.03.2021

Про проведення методичного івенту на тему: «Використання технологій дистанційного навчання на уроках географії».

15.03.2021 року на платформі Zoom було проведено методичний івент на тему «Використання технологій дистанційного навчання на уроках географії». Метою проведення такої зустрічі було поповнення інструментарію вчителів географії та обговорення проблемних питань щодо ефективного застосування технологій дистанційного навчання.
Організатор заходу, консультант «КУЦПРПП ВМР» Дідик А.П., ознайомила учасників івенту з інтернет ресурсами, які можна застосувати для підвищення якості освітнього процесу під час організації дистанційного навчання.
Останні новини
15.03.2021

Про проведення заняття міської школи молодого майстра, спільнота вихователів (ІІ-й рік роботи)


12 березня 2021 року в рамках діяльності школи молодого майстра, для професійної спільноти вихователів ЗДО (ІІ-й рік роботи) в онлайн - режимі проведено заняття на тему: «Партнерська взаємодія з родинами: сучасний формат».
До теоретичного блоку увійшли інформаційне повідомлення «Партнерська взаємодія з родиною – актуальний вектор в роботі сучасного ЗДО» та консультація «Онлайн-сервіси для анкетування- зворотній зв'язок з батьками по-новому», які представили консультанти КУ «ЦПРПП ВМР» Ніна Сокиринська та Лариса Бондарчук.
В практичній частині заняття вихователь-методист КЗ «ДНЗ №38 ВМР» Ольга Долганова надала практичні поради молодим вихователям з теми «Нетворкінг у роботі педагога: нові можливості для активних і креативних».
Психолого-педагогічні рекомендації «Техніки та прийоми конструктивного спілкування з батьками, про які варто знати педагогам» презентувала практичний психолог КЗ «ДНЗ №38 ВМР» Тетяна Хоронжук. Також були запропоновані поради від досвідченого вихователя КЗ «ДНЗ №38 ВМР” Міхаліної О.Б. «Молодий педагог і батьки, або як стати партнерами».
Для самостійного опрацювання матеріалів щодо організації партнерських відносин з родинами молодим педагогам надано Інтернет посилання.
Матеріали заходу розміщені на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» (сторінка «Професійні спільноти». Рубрика «Вихователі ЗДО»).

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Kahoot!


  • URL ресурсу: https://kahoot.com/

  • Категорія:
    • Генератор навчального контенту (ППЗ)
    • Віртуальний журнал (створення віртуальних класів для фіксації оцінок за окреме завдання та підсумкової)
    • Система тестування

  • Аннотація:

    Kahoot! - кращого онлайн сервісу для проведення тестування немає! Гра, емоції, простота - все це заслуговує використання цього сервісу на уроках. Чудово працює і зворотний зв'язок, можна отримати поіменний список відповідей ...
    Реєструємося, створюємо тест, вікторину або опитування ... завантажуємо Діти набирають www.kahoot.it на своїх гаджетах, приєднуються до гри по пін коду- вводять свої імена - все ! Простіше простого! Важливо, що сервіс працює на будь-якому пристрої. Головна умова - наявність wi fi!
    Kahoot!  дуже популярний, має прекрасний сайт, все перед використанням можна переглянути та спробувати.
    Родзинка продукту: 

    • Є велика кількість готових вікторин - називається К! Academia (нажаль англійською)
    • Ефектне геміфіковане середовище. Дітям дуже подобається.


  • Активні та додаткові модулі:
    Вікторина : додайте запитання з декількома варіантами на будь-яку тему 
    Правда / хибність : перевіряйте увагу та активізуйте учнів простим істинним / хибним запитанням
    Зображення як відповідь . Додайте зображення як відповіді 
    Опитування : швидко проведіть імпульсну перевірку або проведіть опитування - бали не нараховуватимуться (потрібна підписка на Pro або Premium)
    Слайд : надайте більше графічного та анімаційного контексту питанням та подайте додаткову інформацію зі слайдами (потрібна підписка на Pro або Premium)
    Сортування: перевірити глибше розуміння, попросивши студентів упорядкувати відповіді у правильному порядку (потрібна підписка на Pro або Premium)
    Коротка відповідь : Перевірте збереження знань, запропонувавши студентам ввести коротку відповідь. (Потрібна преміум-передплата)


  • Ціна: Діючі цінові плани:
    Basic -  Лише основні функції для створення, відтворення та проведення ігор за межами класної кімнати та в класі. (Безкоштовно)
    Pro -  Є більше типів запитань, інструменти для співпраці з колегами та доступ до розширених звітів. (€3 щомісяця з учителя, проплата щорічна, пробний період 7 днів)
    Premium  - Є доступ до повного набору типів запитань, інструментів дистанційного навчання та генератору шкільних ігор. (€6 щомісяця з учителя, проплата щорічна, пробний період 7 днів)
    Premium+ -  Все можливе в Kahhot! в ваших руках! Он-лайн навчання за допомогою інтерактивних уроків. Імпорт слайдів з презентацій. Об’єднання звітів. (€6 щомісяця з учителя, проплата щорічна, пробний період 7 днів, є знижки) 


   Опис ресурсу

  • Мова інтерфейсу:
    • Англійська

  • Складність програми: Достатньо легкий

  • Мобільність програми:
    • Адаптований дизайн для мобільних пристроїв
    • Наявність клієнт-програми для синхронізації з сервером
    • Веб-програма для мобільного запускається на браузері

  • Імпорт результатів:
    • Збереження користувацьких файлів на стороні сервера

  • Допомога: Не особливо потрібні, бо інтерфейс інтуїтивно простий.

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО