Консультантами КУ «ЦПРПП ВМР» Сокиринською Н.Д. та Бондарчук Л.В. 04 листопада 2021 року в онлайн-режимі проведено заняття МШММ для вихователів-методистів (стаж роботи – до 3-х років) ЗДО ВМТГ за темою «Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти в закладі дошкільної освіти», метою якого було ознайомлення із загальними вимогами щодо упровадження моніторингу в систему дошкільної освіти, надання методичної та практичної допомоги молодим педагогам ЗДО щодо вимог з організації освітнього моніторингу.
До заходу залучено вихователя-методиста КЗ «ДНЗ №37 ВМР» Довгань Л.С., керівника МШММ для вихователів-методистів.
Бондарчук Л.В. у своєму виступі зазначила, що в системі дошкільної освіти моніторинг - це спеціально організоване, цільове, системне спостереження за якістю дошкільної освіти, що дозволяє відстежувати як відхилення від державних освітніх стандартів, так і рівень задоволення освітніх потреб, ознайомила із основними принципами та завданнями освітнього моніторингу в закладі дошкільної освіти.
Сокиринська Н.Д. надала інформацію про типи та види моніторингу, загальні та організаційно-методичні вимоги до його проведення, ознайомила з основними етапами та завданнями, надала методичні рекомендації з питань систематизації отриманої інформації в ході моніторингу, розробки рекомендацій та пропозицій щодо подальшого періоду.
Довгань Л.С. ознайомила слухачів ШМВМ з критеріями та методами моніторингу, методами збору, обробки та накопичення інформації, поділилась досвідом роботи з питань визначення рівня компетентності дітей в закладі дошкільної освіти, способом фіксування результатів особистісних досягнень, розповіла про види та методи моніторингу рівня засвоєння програмового матеріалу.
Слухачі школи поповнили знання з питань оформлення довідки за результатами проведеного моніторингу рівня досягнень вихованців. Це сприяло підвищенню професійного рівня та обізнаності молодих фахівців за даною темою.
Більш детально з матеріалами ШМВМ можна ознайомитися на сайті КУ «ЦПРПП ВМР», які розміщені у рубриці «Професійна спільнота вихователів-методистів ЗДО».