13.02.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №6 Вінницької міської ради» проведено засідання Школи молодого вихователя (3-й рік роботи) на тему: «Формування творчої особистості дошкільника під час образотворчої діяльності».
Методист з дошкільної освіти Комунальної установи «Міський методичний кабінет» Сокиринська Н.Д. провела інформаційний лекторій щодо становлення творчо активної особистості дошкільника засобами зображувальної діяльності. Вона наголосила, що сприятливий розвиток дитячої творчості залежить від правильного керівництва з боку дорослих. Великого значення в організації образотворчої діяльності дітей набуває вміння вихователя пов’язати особливості створення художнього образу в мистецтві з власне художньою діяльністю дітей.
Питання взаємодії педагогів, дітей та батьків закладу щодо використання різних нетрадиційних технік малювання в освітньому процесі висвітлила вихователь-методист закладу Іскра О.Г.. Інтелектуальна розминка «Програма радить» та вправа «Складання синквейнів» сприяли швидкому і потужному аналізу, синтезу і узагальненню інформації. Даний вид діяльності допоміг визначити, що слухачі в повному обсязі усвідомили необхідну інформацію та засвоїли важливі, ключові поняття.
У практичному блоці вихователем закладу Драмарецькою Н.С. проведено заняття-гру з дітьми молодшого дошкільного віку на тему: «Світлячок-чарівничок» (малювання світлом). Вихователь старшої групи Литвинюк Л.Г. проведела майстер-клас «Зимові візерунки» (використання техніки «ебру»).
Під час методичної кухні: «Милування красою на заняттях з зображувальної діяльності» керівник Школи Слива Л.П. спонукала слухачів «відвідати» арт-майстерню «Кольоровий калейдоскоп», створити картину «Мої враження».
Слухачі з захопленням виконували завдання. По кольоровій гамі малюнка, по аналізу деталей педагоги визначали душевну рівновагу колег.
Виставка-презентація методичної літератури, авторських посібників та дидактичних ігор надихнула слухачів-педагогів до впровадження нетрадиційних технік малювання в своїй діяльності з дошкільниками.
Всі зазначені заходи допомогли учасникам Школи підвищити освітній рівень з проблеми формування творчої особистості дошкільника під час образотворчої
діяльності.