20.02.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №43 Вінницької міської ради» проведено засідання міської Школи молодого музичного керівника «Камертон» на тему: «Вихователь і музичний керівник: теорія і практика взаємодії».
Методист з дошкільної освіти Комунальної установи «Міський методичний кабінет» Сокиринська Н.Д. у своєму виступі-презентації «Взаємодія музичного керівника та вихователя: дует чи два соло» зазначила, що головною метою і результатом педагогічного співробітництва музичного керівника та вихователя є музично-естетичний розвиток дитини дошкільного віку. Вона розкрила актуальність проблеми педагогічної співпраці, її принципи та форми.
Питання «Функції музичного керівника та вихователя закладу дошкільної освіти» розкрила методист з дошкільної освіти Комунальної установи «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В., яка наголосила, що якісне здійснення музичним керівником у співпраці з вихователями інформаційної, розвивальної, мобілізаційної та орієнтувальної функцій забезпечуватимуть реалізацію освітніх завдань художньо-естетичного розвитку дитини дошкільного віку шляхом організації музичної діяльності.
Музичний керівник КЗ «ДНЗ №43ВМР» Синяговська Н.Ю. окреслила рівень участі вихователя на музичному занятті та взаємодії педагогів під час організації усіх форм музичної діяльності дітей.
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №43ВМР» Кравчук Н.І. відмітила, що однією із форм педагогічного співробітництва музичного керівника і вихователя є облаштування музичного осередку у групових приміщеннях та підкреслила особливості його облаштування у різних вікових групах.
Проведення вихователем-методистом Кравчук Н.І. майстер-класу «А вже весна не за горами» сприяло формуванню навичок молодих педагогів у виготовленні елементів декору музичної зали та налаштуванню їх на творчу групову діяльність.
В аналітичному блоці «А ми робимо це так» слухачі школи «Камертон» обмінялися думками та враженнями, відкрито ділилися власним досвідом.