22-23 серпня 2020 року на базі комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 імені М.І. Пирогова Вінницької міської ради» відбулися засідання міських методичних об'єднань учителів-філологів (українська мова та література, зарубіжна література, російська мова) на тему: « Актуальні питання та сучасні тенденції у вивченні гуманітарних дисциплін в освітніх навчальних закладах у новому навчальному році ( 2019-2020)».
Головним питання порядку денного засідань було ознайомлення присутніх з новими методичними рекомендаціями МОН щодо викладання гуманітарних предметів.
Про шляхи зростання професійної майстерності вчителів з досвіду роботи виступили вчителі: Черній Т.А. –КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. №10» (голова міського МО вчителів української мови та літератури); Ковальчук М.М.-КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. №21 (голова міського МО вчителів зарубіжної літератури); Кутова Т.Ф. КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. №22»; Рибак Т.В. КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. №35», Петрина С.В.- «Гуманітарна гімназія №1 ВМР», методист КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»; Ткачук Т.П.- викладач кафедри філологічних та гуманітарних наук КВНЗ «Вінницька академія безперервної освіти»; методист КУ «ММК» Токар О.В.:
Розвиток емоційного інтелекту учнів на уроках української мови та літератури;
Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища закладу;
З досвіду викладання сучасної зарубіжної літератури (Нове в програмі). Майстер-клас
Форма, структура та зміст зовнішнього тестування з української мови та літератури. Статистичні характеристики результатів тестування;
Сучасні підходи до організації діяльності вчителя-словесника та навчання учнів у 2019-2020 н.р. Сучасні он-лайн ресурси та освітні платформи для професійного розвитку вчителів Програмне забезпечення й особливості календарно- тематичного планування;
Використання в освітньому процесі навчально-методичних матеріалів інноваційного проекту КУ «ММК» «Вінницький освітній ресурс НУШ» «Вінниця – місто юних поетів».Метою методичного об’єднання було показати дієві методи підвищення якості мовно – літературної освіти шляхом реалізації компетентнісного, особистісно зорієнтованого й діяльнісного підходів до навчання у контексті Нової української школи».