21 листопада 2018 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №51 Вінницької міської ради» відбулось методичне об'єднання вихователів старших груп на тему: «Гра-подорож як засіб формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку»
Мета заходу:
удосконалити рівень теоретичної та практичної підготовки вихователів ЗДО щодо осучаснення змісту, принципів, методів та організаційних форм навчання дітей старшого дошкільного віку;
сприяти оволодінню сучасними методами та прийомами для цілеспрямованого впливу на формування пізнавальної активності дошкільника. Методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Ніна Сокиринська ознайомила присутніх з чинниками, які визначають пізнавальну діяльність, класифікацією груп дітей за рівнем пізнавальної активності, передумовами формування пізнавального інтересу у дошкільнят. Керівник методичного об’єднання Раїса Трикалюк, розкриваючи питання «Гра-подорож – цікава ідея для педагогічного дизайну сучасного заняття», звернула увагу на вимоги до сучасного заняття, познайомила педагогів з поняттям «педагогічний дизайн» та алгоритмом проведення заняття на основі гри-подорожі.
Учасники методичного об’єднання переглянули два заняття:
- комплексне заняття з використанням гри-подорожі на тему: «Хід конем у космос» (Білявська І. І.) та
- інтегроване заняття з використанням гри-подорожі на тему: «Подорож казковими доріжками» (Шалавінська Н. О.), які поєднали у собі різні форми роботи, знайшли емоційний відгук у маленьких творців, дістали схвальні відгуки учасників методичного об’єднання.
Раїса Трикалюкпровела з учасниками ділову гру «5 кроків до успіху», під час якої педагоги складалиалгоритм гри-подорожі за обраним розділом програми.
Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання усвідомити, що дошкільний вік – найсприятливіший період життя людини для розвитку її творчих здібностей та їх прояву у всіх сферах пізнання; підібрати найбільш оптимальні форми та методи роботи з дітьми із зазначеного питання.