Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
30.10.2019

Про творчу лабораторію «Лайфхаки тьютора, або як стати сучасним класним керівником»

29.10.2019 0 11.00 з ініціативи КУ «Міський методичний кабінет», Департаменту освіти ВМР у «НUB Місто змістів» відбулася творча лабораторія «Лайфхаки тьютора, або як стати сучасним класним керівником» в рамках Інституту класних керівників, в якому взяли участь 57 класних керівників 1-го року призначення закладів загальної середньої освіти міста.
З вітальним словом до учасників творчої майстерні звернулися координатори заходу Москальчук Н.І. – завідувач КУ «ММК», Побережна І.В. – методист з навчальних дисциплін та виховної роботи КУ «ММК».
Молоді педагоги ознайомились з роботою Інституту класного керівника, документацію та особливостями роботи класного керівника з учнівським колективом.
Надзвичайно цікавими та змістовними були майстер-класи, які вирізнялися соєю креативністю та високим професіоналізмом тренерів. Тут і:
  • Калейдоскоп лайфхаків класного керівника
  • Література зі смаком шоколаду
  • Педагогічний коучинг у системі роботи класного керівника
  • Досягнення командної взаємодії - основа згуртованості класу “Кожен+Всі=Разом”.
Яскравим завершенням заходу став флешмоб під гаслом «Навчився сам – навчи іншого».
КУ «ММК» висловлює подяку організаторам творчої майстерні:
Кудині Н.В., заступнику директора з виховної роботи, Максименко Н.В., Книш А.В., класним керівникам початкової школи (ЗЗСО №22), Конецул Л.М., вчителю української мови, Савчук В.Ю., вчителю зарубіжної літератури (ЗЗСО №13), Петрині С.В., методисту відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури комунальної установи «Вінницька академія неперервної освіти», вчителю зарубіжної літератури, Даценко В.В., педагогу – організатору (Гімназія №1), Боднар В.Ф., заслуженому тренеру України, керівнику ансамблю естрадного танцю «ЕОС» (ВМПДЮ ім. Лялі Ратушної).
 
Останні новини
28.10.2019

​Про семінар керівників закладів освіти Вінницької міської ради на тему «Модернізація управлінської діяльності в умовах освітніх змін»

21 жовтня 2019р. на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів із спеціалізованими класами з поглибленим вивченням математики і фізики №34 Вінницької міської ради» відбувся семінар керівників закладів освіти міста Вінниці на тему «Модернізація управлінської діяльності в умовах освітніх змін». Із вступним словом до присутніх звернулася Лебідь Інна Наумівна, начальник відділу загальної середньої освіти, дистанційної освіти та впровадження ІКТ. Теоретична частина була забезпечена виступом директора закладу Крамара Володимира Петровича на тему семінару, заступника директора з навчально-виховної роботи Фостик Тетяни Романівни на тему «Управлінська компетентність в умовах НУШ» та доцента кафедри педагогіки, фізичної культури та управління освітою Донецького національного університету Зарішняк Інни Миколаївни на тему «Оцінювання управлінських процесів закладу освіти».
Під час практичної частини, проведеної у формі «The World Cafe» («Світове кафе»), керівники закладів визначили кращі риси іміджу керівника очима батьків, учнів, вчителів та керівників. Допомагали їм у цьому заступники директора з навчально-виховної роботи Гончар Тетяна Миколаївна, Войтко Оксана Володимирівна, практичний психолог Назарова Людмила Михайлівна, вчитель біології Пенедюк Тамара Василівна, які виступили у ролі модераторів.
На завершення шкільний театр представив скетч-шоу «Реформа освіти 2.0»
Останні новини
25.10.2019

Про перші випробування І (міського) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020»

Розпочався І (міський) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020». 22 жовтня 2019 року на базі КЗ «Вінницький технічний ліцей» відбулися конкурсні випробування «Тестування» у номінаціях «Зарубіжна література», «Історія», «Початкова освіта» і «Контрольна робота» у номінації «Хімія».
Учасникам було запропоновано запитання на знання предметів і методики викладання, педагогіки та психології. Тести містили завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, встановлення відповідності логічно-пов’язаних пар або правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю тощо.
Протоколи оцінювання розміщено на сайті КУ «Міський методичний кабінет».
Бажаємо всім успіхів!
Останні новини
25.10.2019

Про тренінг "Лідерство як активна життєва позиція" в рамках Школи активного навчання

24 жовтня 2019 року методистами з практичної психології та соціальної роботи  КУ "ММК" Ж.О.Воловодівською, Т.В.Докійчук в рамках Школи активного навчання з учнями 9-х класів закладів загальної середньої освіти № 9, 10, 12, 13, 14, 22, 27, 29, 30 проведено тренінг "Лідерство як активна життєва позиція". 
В ході виконання вправ: "Проаналізуй ситуацію", "Фактори, що впливають на формування лідерських якостей", "Реклама", "Алея слави" учні розширили уявлення про лідерство, активізували лідерський потенціал як сукупність умінь самоуправління і управління іншими людьми. Учасникам тренінгу надалась можливість побачити зі сторони свої лідерські схильності (потенціал), відчути переваги і труднощі лідерських позицій, визначити для себе свої сильні і слабкі сторони щодо лідерства в тих чи інших ситуаціях, оволодіти техніками лідерського впливу та згуртування групи, розвинути лідерські вміння.




 
Останні новини
24.10.2019

Вітаємо переможців XI міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» та X міжнародної виставки освіти за кордоном «World Edu»!​

22-24 жовтня 2019 р. у приміщенні Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: вул. І. Мазепи, 13 (м. «Арсенальна»)пройшла Одинадцята міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті» та Десята міжнародна виставка «World Edu».
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.06.2014 № 605-р виставці «Інноватика в сучасній освіті» надано статус міжнародної.
Організатор: Компанія «Виставковий Світ» за підтримки та участі Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України.
Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті» - найбільш представницький і професійний захід в освітньому просторі нашої країни, спрямований на презентацію, обмін досвідом, узагальнення та поширення інноваційних досягнень, набутих у практичній діяльності навчальних закладів, використання міжнародних освітніх новацій, ознайомлення з засобами навчання, проектами та програмами. Цьогоріч у роботі форуму взяли участь 389 учасників із 24 регіонів України, Канади, США, Великобританії, Польщі, Чехії, Словенії, Франції, Болгарії, Греції та інших країн.
Під час виставки були проведені майстер-класи та круглий стіл, в рамках яких заклади освіти презентували науково-дослідницькі роботи:
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради». Назва роботи: Упровадження STEAM-освіти в початковій школі на уроках природничо-математичного циклу та в позакласній роботі. Автор роботи: Кучма Наталія Анатоліївна, директор закладу. Лисюк Вікторія Василівна, вчитель початкових класів; Сташко Тетяна Анатоліївна, вчитель початкових класів.
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради». Назва роботи: Впровадження міждисциплінарного підходу в закладі загальної середньої освіти. Автори роботи: Слушний Олег Миколайович, в.о. директора закладу; Наконечна Ярослава Василівна, вчитель фізики, математики; Наконечний Олег Олександрович, вчитель інформатики.
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 Вінницької міської ради». Назва роботи: Інноваційний розвиток педагогічної майстерності вчителів початкової школи відповідно до вимог Нової української школи. Автори роботи: Розторгуєва Галина Сергіївна, директор закладу; Керсова Ірина Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи.
  • Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія № 23 Вінницької міської ради». Назва роботи: Трансдисциплінарний підхід до навчання в школі-гімназії. Автори роботи: Богар Наталія Василівна, директор закладу; Статкевич Олена Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи.
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 Вінницької міської ради». Назва роботи: Реалізація інноваційних підходів при віикладанні предметів природничо-математичного циклу. Автори роботи: Іванець Ольга Миколаївна, директор закладу; Тямушева Наталія Володимирівна, заступник директора школи з виховної роботи;
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 35 Вінницької міської ради». Назва роботи: Формування цифрового громадянства в початковій школі. Автори роботи: Нальотова-Дубкова Тетяна Григорівна, директор закладу; Кушнір Лілія Василівна, учитель інформатики; Галан Наталія Євгеніївна, учитель інформатики.
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 36 Вінницької міської ради». Назва роботи: Впровадження мультидициплінарного підходу до вирішення проблем сучасної освіти. Автори роботи: Нечипорук Елла Василівна, директор закладу; Борячук Олена Михайлівна, вчитель геогафії; Поважук Олена Степанівна, вчитель біології.
  • Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти № 20 Вінницької міської ради». Назва роботи: Впровадження інноваційних рішень щодо розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників. Автор роботи: Філяновська Олена Іванівна, вихователь-методист.

За рішенням оргкомітету Одинннадцятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2019» переможцями в різних номінаціях визначено та нагороджено:
Золотою медаллю:
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»;
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»;
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 Вінницької міської ради»;
  • Комунальний заклад «НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія № 23 Вінницької міської ради»;
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів № 31 Вінницької міської ради»;
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 35 Вінницької міської ради»;
  • Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 36 Вінницької міської ради»;Срібною медаллю:
  • Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 20 Вінницької міської ради
Бажаємо всім переможцям подальших творчих злетів, креативних ідей та нових перемог!
Останні новини
24.10.2019

Сім'я Сонця відвідала Вінницький планетарій

23 жовтня 2019 року, згідно інформаційного збірника "Перспектива", на базі Вінницького планетарію відбулося засідання методичного об'єднання учителів фізики та астрономії на тему "Практичні роботи в курсі астрономії". 
В теоретичному блоці заходу виступила лектор планетарію Анна Таранушко. Вона розповіла про арсенал можливостей закладу що можуть стати в нагоді учителям фізики та астрономії, а саме:
  • демонстрації об'ємних повнокупольних фільмів на науково-пізнавальну тематику,
  • демонстрацію зоряного неба, ліній небесної сфери та моделей небесних явищ за допомогою оптико-механічного проектору зірок і планет «Малий планетарій Цейса»,
  • можливості проведення на базі планетарію уроків та позакласних заходів на відповідну тематику.
Також, Анна представила розроблений працівниками планетарію дайджест "Відповідність програм Вінницького планетарію до орієнтовного змісту навчального матеріалу курсу "Астрономія" середньої школи (Програма рівня стандарту)". 

Практичний блок.
З питанням "Використання PDA-затосунків (программ для смртфонів) в роботі учителя для викладання астрономії" виступив  методист КУ "ММК" Мельник Тарас. 
Він зупинився на їх класифікації, та виділив такі основні види:
  • Програми - віртуальні планетарії. Виділимо мобільні версії популярних в школах україни Descktop - застосунків Celestia та Stellarium. Нажаль, вони платні, і за оцінками багатьох користувачів не такі зручні як їх "старші" товариші. Але є ряд подібних безкоштовних варіантів. Нагадаємо, що планетарій дозволяє змоделювати  вигляд неба в різних точках Землі та зміщуватись як завгодно по часовій шкалі. Також, важливим є ефект прискорення бігу часу.
  • Програми - астрономічні енциклопедії. Такі програми, завдяки вбудованій великій базі знань  про небесні об'єкти та явища, дозволяють учителям та учням отримати в "одній упаковці"  потужне та мобільне джерело цінної інформації. Нажаль, подібні програми в більшості випадків платні. Найкращі з них вартують навіть  до 100$ за екземпляр.
  • Програми - науково-популярні журнали (блоги), яскравим представником яких є офіційний застосунок від NASA. 
  • Програми - гіди по зоряному небу з інтерактивним переглядом карт зоряного неба які, в залежності від синхронного зчитування  параметрів кількох сенсорів пристрою, показують реальну картину розміщення зірок, планет та інших небесних об'єктів  в тій частині неба, куди направлено пристрій. Дані застосунки є незамінними помічниками учителя астрономії під час телескопічних або простих спостережень нічного неба на відкритому повітрі. Часто вони доповнюються базами знань і тоді перетворюються на інтерактивні програми - лектори.
  • Програми - інтерактивні BlueTooth додатки до сучасних  цифровізованих телескопів. Дані програми схожі на попередньо описані програми-гіди, з тою лише відмінністю, що вектор напрямоку перегляду прив'язаний до положення станини телескопа. Також, в "продвинутих" моделях телескопів, за допомогою подібних додатків ми можемо керувати рухом моторизованих телескопів та, навіть, автоматизувати пошук бажаних для спостереження об'єктів.
  • Програми - довідники.  Cеред великої кількості таких програм виділимо наступні:
    • Інтерактивні мапи засвіченості (світлового забруднення) територій,
    • Оцінювачі можливості та якості спостереження об'єктів
    • Вказівники-пошуковики штучних супутників та орбітальних станцій
    • Інтерактивні довідники по окремим небесним об'єктам, як то: Сонце, Місяць, планети СС та ін.​
  • Пізнавально-розважальні програми. До таких належать:
    • Тематичні ігри (квести, пазли, вікторини тощо...)
    • Симулятори космічних польотів  та ін...
Доповідач продемонстрував деякі зразки вище названих застосунків та анонсував розміщення даної інформації в розділі сайту ММК "ІКТ для учителя"

Наступне питання "Робота з картою зоряного неба" доповіла учитель фізики та астрономії   КЗ "НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - гімназії ім. Т.Шевченка" Кучанська Алла Григорівна. У вступному слові вона обгрунтувала необхідність навичок та знань для учнів з даного питання. Важливим фактором є те, що даний дидактичний засіб дозволяється для використання на олімпіадах з астрономії.  Також,  він може ефективно використовуватись для вивчення зоряного неба та закономірностей його руху та для розв'язування задач на уроках астрономії.
Описала будову карти та прийоми роботи з нею учениця Алли Григорівни, нині випускниця гімназії, призер багатьох олімпіад Довгань Богдана.
Учителі задавали питання Богдані з даної теми та отримали вичерпні відповіді.
Алла Григорівна підготувала допоміжні матеріали за даним посиланням.

Наступне питання "Підсумковий проект "Планети сонячної системи".
У вступному слові методист Мельник Т.С. описав проблему всіх моделей сонячної системи, що пропонуються учням в підручниках, тематичних  сайтах або інших джерелах. Вся справа в тому, що вони не відповідають дійсному співвідношенню лінійних розмірів планет до їх фактичних відстаней до центрального світила. Насправді, Сонячна система настільки велика, що планет в ній майже не видно. 
В світі не багато справжніх, правильно масштабованих моделей СС. Для цього потрібно мати довгу прямолінійну дорогу (краще без оптичних перешкод, наприклад в пустелі) та набір макетів планет у відповідно  зменшеному масштабі. Навіть в такому разі модель буде незручна для використання по причині непорівняності великих відстаней до мініатюрних діаметрів.
Як приклад, нижче можна переглянути відео про подібну інсталяцію зроблену у США групою ентузіастів:
 
Учні 10 - 11 класів 30-ої гімназії під керівництвом Кучанської А.Г. спробували створити свою модель сонячної системи. Для цього була використана 300 метрова алея, що розміщена поруч із міським планетарієм. Скрін шот з Goog Map представлено нижче.

Були розраховані відстані від моделі Сонця до планетарних орбіт в масштабі що дозволив змешити відстань до Плутона (5,9 млрд. км) до 300 м. В такому разі діаметр Сонця буде 70 мм, а, наприклад, Землі -  0,64 мм.
Учні підготували короткі довідки про кожну з планет та, стоячи на відповідних відстанях, створили імпровізовані станціїї по яким змогли пройти слухачі. В результаті вийшла стисла (по 5 хв. на кожну планету, всього 45 хв.) подорож  по сонячній системі.
Дану форму роботи можна запропонувати учителям у якості підсумкового проекту з теми "Будова сонячної системи". Також ця робота добре вписується у парадигму STEM - освіти, оскільки під час підготовки використовуються довідкові матеріали з Wikipеdia, математичні розрахунки, табличні процесори і т. п.
За результатами підготовки до цього проекту були створені дві брошури в яких зібрані всі необхідні матеріали та ілюстрації. Ви їх можете скачати за наступними посиланнями. Брошура №1 "Сонце та планети земної групи", Брошура №2 "Астероїди та планети гіганти"
Нижче  ви можете переглянути фотозвіт про цей захід.

Об'єднання учителів фізики та астрономії міста щиро дякує працівникам планетарію, Олександрі Ройлян та Анні Таранушко, за їх час, гостинність та надані можливості в проведенні заходу, та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Про ІІ етап міського огляду -конкурсу профмайстерності педагогів початкової школи «Особливий урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ"» у номінації «Дистанційний урок»

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО