13.02.2020 року у КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 ВМР» було проведено інтервізію для асистентів вчителя інклюзивних класів «Командний підхід в організації діяльності закладу з інклюзивною формою навчання». Директор закладу О.Г.Вітюк привітала учасників заходу та розповіла про створене у закладі відповідне та безперешкодне освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами.
Методист з інклюзивної освіти КУ «Міський методичний кабінет» Ю.М. Антонішина наголосила на важливості командного підходу в організації інклюзивної освіти, запровадженні ефективних форм та методів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Л. В. Лепетун, заступник директора закладу з навчально-виховної роботи по школі І ступеня, розповіла, що термін «інтервізія» буквально означає «взаємне бачення». Це потужна форма спільної праці заснована на тому факті, що люди мають різні погляди на проблеми та в ході спільної роботи всі сходяться на одній теорії. Людмила Василівна зупинилася на складанні ІПР та роботі команди супроводу дітей із особливими потребами, які навчаються у закладі, нагадала присутнім про права та обов’язки вчителя, асистента вчителя та їх спільні дії.
Пізнавальним був теоретичний блок, де вчителі разом із асистентами продемонстрували цікаві форми та методи роботи з дітьми з ООП.
Вчитель початкових класів Г.М. Ярова поділилася досвідом використання здоров’язберігаючих технологій у корекційно-відновлювальному процесі.
На практичному занятті асистенти вчителів вчилися виготовляти казкових героїв, яких вони зможуть використати у власній педагогічній діяльності.
При обговоренні учасники високо оцінили ефективність проведеного заходу та подякували організаторам за змістовно проведений час.