В період з 06.09.2018 по 02.11.2018 року на базі комунальних закладів міста «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 ім. М.Коцюбинського Вінницької міської ради», «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Вінницької міської ради», «Навчально-виховний комплекс: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія №30 ім. Тараса Шевченка Вінницької міської ради», «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради», «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів із спеціалізованими класами з поглибленим вивченням математики і фізики №34 Вінницької міської ради» була проведена ІІ очна сесія (міського округу) курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, які навчатимуть учнів перших класів у 2018-2019 та 2019-2020 навчальних роках, для шести груп відповідно до Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 15.01.2018 р. №36) у кількості 30 годин. До навчання були залучені тренери Зима Людмила Трохимівна, методист з навчальних дисциплін КУ «ММК» (4 групи), Данилюк Марія Василівна, вчитель початкових класів КЗ «Навчально-виховний комплекс: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія №30 ім. Тараса Шевченка Вінницької міської ради» (2 групи).
Теми, які були винесені на тренінг:
Принципи Державного стандарту початкової освіти. Модельні навчальні програми. Планування на тиждень. Планування на день.(4 години практичних занять);
Ранкова зустріч. Складові ранкової зустрічі. Моделі ефективного спілкування з дітьми. (4 години практичних занять);
Освітній потенціал гри з LEGO. Методика компетентісного навчання «Шість цеглинок». Проектна діяльність. (6 годин практичних занять);
Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні осередки. Навчальні матеріали та їх організація. Участь дітей в організації освітнього середовища. (2 години практичних занять);
Основні шляхи співпраці з батьками. Форми спілкування: формальне й неформальне спілкування, батьківські збори, індивідуальні зустрічі з батьками, батьківська кімната. Залучення батьків до освітнього процесу: батьки як помічники вчителя. (2 години практичних занять);
Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем. Стратегії розвитку критичного мислення. (2 години практичних занять);
Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Тематичне планування. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в освітніх галузях. (2 години практичних занять);
Навчання грамоти: читання, письмо креативне мислення. Кооперативне навчання у формуванні соціальних навичок. (2 години практичних занять);
Математика: маніпуляції з предметами і задачами. (2 години практичних занять);
Інтегрований курс «Я досліджую світ»: дослідження. Соціальні навички. (2 години практичних занять);
Інноваційна система оцінювання учнів початкової школи. Сучасні практики. (2 години практичних занять).Тренінгом були охоплені 174 вчителя початкових класів міста.