12 лютого 2019 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №35 Вінницької міської ради» відбувся семінар заступників директорів із навчально-виховної роботи школи ІІ-ІІІ ступенів «Інноваційне освітнє середовище закладу: нові виклики та сучасні рішення».
Семінар розпочався екскурсією по шкільному музею «Нашому роду нема переводу».
Заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна у вступному слові наголосила, що сучасний етап модернізації системи освіти характеризується посиленням уваги до особистості, спрямуванням зусиль педагогів на розвиток творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу.
Директор закладу Нальотова-Дубкова Тетяна Григорівна ознайомила присутніх із програмою семінару, зробила короткий екскурс по шкільному веб-сайту.
Презентувала діяльність закладу по створенню інноваційного освітнього середовища заступник директора з навчально-виховної роботи Стецюк Людмила Іванівна, яка вказала, що основними характеристиками інноваційного освітнього середовища є здатність до впровадження ефективних засобів розвитку професійної майстерності педагогів та ключових компетентностей школярів. У закладі розвиток інноваційного освітнього середовища здійснюється у трьох напрямах: інформатизація, партнерська взаємодія, інтеграція навчання. Впровадження інтегрованого навчання в освітній процес – важливий етап розбудови інноваційної школи, в якій навчальні середовища відповідають вимогам часу, мотивують учнів до освіти, сприяють формуванню і розвитку компетентностей, потрібних для самореалізації випускника школи.
Заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня Олійник Юлія Миколаївна зазначила, що одним із ключових компонентів нової української школи є педагогіка партнерства – це спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. На семінарі вона поділилась напрацюваннями щодо залучення родини до побудови освітньо-професійної траєкторії учня.
Вчитель інформатики Луценко Віктор Юрійович ознайомив із роботою шкільного гуртка «МеханікLife», метою якого є розвиток природничо-математичної освіти, технічної грамотності.
Заступники директорів ознайомились із інноваційними моделями, за якими працює заклад:
«STEM – сходинки творчості і самореалізації», в якій визначені завдання та розроблені шляхи їх реалізації (проведення інтегрованих уроків, використання методів проектів, створення презентацій, он-лайн карт тощо);
«Модель інтегрованого навчання на уроках української мови».Учасники семінару взяли участь у роботі локацій:
STREAM-урок «Перевтілення» (проводила локацію заступник директора з навчально-виховної роботи Стецюк Л.І.)
Практична робота «Морфологія. Дієслово» (проводили локацію вчителі української мови і літератури Демянчук Т.О. Рибак О.В., Дусанюк Н.П.)
Інтегрований урок з природознавства (проводила локацію вчитель початкових класів Савчук Л.В.)Директор закладу Нальотова-Дубкова Тетяна Григорівна ознайомила учасників семінару із системою внутрішнього аудиту якості освіти, дала характеристику основним компонентам системи:
оцінювання освітнього середовища закладу;
оцінювання діяльності педагогічних працівників;
оцінювання результатів навчання;
оцінювання управлінської діяльності керівників закладу (педагогічний менеджмент).