02.04.2019 р. на базі КЗ «Дошкільний навчальний заклад №35 ВМР» був проведений семінар інструкторів з фізкультури, вихователів санаторних груп та спеціалізованих груп компенсуючого типу для дітей з вадами опорно-рухового апарату на тему «Формування у дітей здоров’язбережувальних компетенцій з використанням стрибків на батуті «Sky jumping».
Мета: Ознайомлення учасників семінару з системою роботи ЗДО. Використання інноваційних оздоровчих технологій для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дошкільників, формування у вихованців здоров’язбережувальних компетенцій з використанням стрибків на батуті «Sky jumping».
Робоча програма:
Організаційний блок
- Реєстрація учасників семінару, огляд закладу.
- особливості роботи «Лабораторії здоров’я»;
- виставка нетрадиційного фізкультурного обладнання.
- Вступне слово вихователя-методиста КЗ «ДНЗ №35 ВМР» Ковальчук Д.О. Дар’я Олександрівна ознайомила з планом роботи семінару.
- Вітальне слово методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
Інформаційно - теоретичний блок
- «Здоров’язбереження як вирішальний аспект в освітньому процесі закладів дошкільної освіти» - виступ методиста з дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
- Лариса Василівна у своєму виступі звернула увагу учасників семінару на те, що здоров’язбережувальні технології широко застосовуються на сучасному етапі всебічного розвитку дітей дошкільного віку. Ознайомила з користю використання елементів дитячих фітнес-технологій в ЗДО.
- «Використання інноваційних оздоровчих та фітнес технологій для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дошкільників» – виступ вихователя-методиста Ковальчук Д.О. з презентацією системи роботи КЗ «ДНЗ № 35 ВМР».
- Дар’я Олександрівна ознайомила присутніх з системою роботи закладу, традиційними та нетрадиційними методами оздоровлення дітей, які не лише сприяють максимальному розвиткові фізичного тіла, а й розвиткові їхньої психіки, формуванню духовності, навичкам комунікативності.
- «Sky jumping у закладі дошкільної освіти очима лікаря» - виступ лікаря спортивної медицини, лікаря ЛФК, лікаря реабілітолога, кандидата медичних наук, доцента кафедри медичної реабілітації та медико-соціальної експертизи Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова Колісника С.П.
- Сергій Петрович у своєму виступі звернув увагу присутніх на користь та небезпеку, яку несуть стрибки на батуті дітям. З наукової точки зору охарактеризував даний вид фітнес технології та ознайомив з дослідженнями американських вчених.
- «Sky jumping для дошкільнят» - виступ вихователя-методиста КЗ «ДНЗ № 35 ВМР» Пилявець О.В.
- Олеся Василівна розкрила систему роботи закладу за сучасною фітнес-технологією скайджампінгу (стрибки на батуті). Ознайомила з самим снарядом, з технікою безпеки і правилами поведінки на батуті, з методами і прийомами навчання стрибків, назвала протипокази та користь.
Практичний блок
- Перегляд комплексів вправ на батутах (Інструктор з фізкультури КЗ «ДНЗ № 35 ВМР» Глущенко І.Б.)
- «Спритні мишенята», діти групи середнього віку;
- «Посіпаки», діти групи старшого віку.
- Інна Борисівна під час перегляду комплексів вправ на батутах продемонструвала свою роботу з дітьми. Присутні мали змогу переглянути результат проробленої роботи з дітьми, які комплекси вправ були використані та емоційне піднесення дітей.
- Представлення гурткової роботи з вихователями закладу «Ledy slime» - керівник гуртка інструктор з фізкультури Глущенко І.Б.
- Творчі вихователі, під чітким контролем Інни Борисівни продемонстрували роботу гуртка «Ledy slime». Під музичний супровід виконали розучений комплекс вправ, який допомагає зняти нервове напруження, підтримує тіло у гарній фізичній формі та приносить задоволення.
- Майстер-клас з організації та техніки виконання стрибків на батутах «Sky jumping» - інструктор з фізкультури КЗ «ДНЗ № 35 ВМР» Глущенко І.Б.
- Інна Борисівна провела майстер-клас з присутніми, на якому показала з чого починаються заняття на батутах. Після ознайомлення з правилами стрибків на батуті, провела сухе вправляння з коментуванням кожного руху. Наступним кроком було повторити вивчені рухи на батуті, спершу повільно, а далі швидше. І на завершення, під музичний супровід, виконати вивчений комплекс вправ на батуті.
Підсумково-аналітичний блок
- Підведення підсумків семінару, обмін думками та враженнями «Відкритий мікрофон» - методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
Результати:
- Досвід роботи показує, що використання у повсякденному житті малят як найбільше оздоровчих технологій, дають вихованцям велике задоволення, а головне – мають ефективний комплексний вплив на формування їхнього здоров’я.