На базі КЗ «ДНЗ № 30 ВМР» 06.11.2019 року відбулось заняття семінару – практикуму у форматі «студії творчого зростання» в рамках «Школи активного навчання» для музичних керівників закладів дошкільної освіти
Тема: Запровадження в освітній процес варіативної складової БКДО – освітньої лінії «Хореографія»
Мета: підвищення рівня педагогічної компетенції музичних керівників щодо запровадження хореографічної діяльності у життя дітей дошкільного віку, опрацювання і упровадження парціальної програми А.Шевчук «Дитяча хореографія»
Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК» ознайомила учасників з освітніми завданнями та змістом педагогічної роботи з хореографічної компетенції відповідно до вимог освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», програми та навчально-методичного забезпечення «Дитяча хореографія», як варіативної частини БКДО.
Артоуз О.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 30 ВМР» зазначила, що одним із напрямів розвитку українського дошкілля сьогодні стало визначення місця предметів варіативного циклу в системі дошкільної освіти. Відповідно до нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти, варіантна частина презентує освітні лінії «Комп’ютерна грамота», «Іноземна мова», «Хореографія», «Шахи».
Відповідно до змісту Базового компоненту дошкільної освіти (освітня лінія «Хореографія»), змісту нової редакції освітньої програми для дітей від 2 до 7 років«Дитина», вікових особливостей дошкільнят, хореограф має створювати сприятливі умови для всебічного розвитку дитини, розкривати її емоційний, творчий та фізичний потенціал (складові хореографічних здібностей), сприяти не лише її танцювальній підготовці, а й підтримувати основні компоненти здоров’я (фізичний, психічний, духовний, соціальний), формувати особистісні якості та моральні норми поведінки
Синиціна Л.А. музичний керівник КЗ «ДНЗ № 30 ВМР» нагадала учасникам про зміст парціальної програми А.Шевчук «Дитяча хореографія», а також, принципи, мету та завданняхореографічної освіти, структуру танцювального заняття.
У практичному блоці Ільїна О.О., музичний керівник КЗ «ДНЗ №30 ВМР» розкрила структуру танцювального заняття та провела з присутніми практичні вправи класичного екзерсису змістовної лінії «Таємниці Терпсіхори». Закріпили хореографічну абетку – вправи: «демі пліє», «пассе ретіре», «релеве», «пор де бра», «па де гаже». Учасники семінару-практикуму презентувати музично-рухові забави за програмою «Дитяча хореографія» А.Шевчук.