02.03.2020 р. на базі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №30 ім. Т.Шевченка Вінницької міської ради» проведено семінар керівників закладів загальної середньої освіти з теми «Компетентісний підхід закладу у формуванні громадянина і патріота шляхом впровадження наскрізних ліній в освітні галузі як реалізація принципу дитиноцентризму».
Розпочався семінар урочистостями з нагоди відкриття Шевченківських днів у закладі біля пам’ятника Т.Шевченку.
Директор закладу Панасюк А.В. ознайомила учасників семінару із досвідом колективу закладу у формуванні громадянина і патріота.
Практична частина семінару була проведена у формі тренінгів та майстер-класів: вчитель початкових класів, експерт з сертифікації, супервізор, тренер НУШ Данилюк М.В. провела тренінг «Застосування стратегій критичного мислення у формуванні громадянина патріота», під час якого учасники семінару визначили, хто такий майстер та творець.
Вчитель англійської мови, тренер НУШ, Побережна Л.О. та вчитель англійської мови Машталяр Т.М. провели майстер-клас «Формування людини світу через принципи дитиноцентризму засобами англійської мови у НУШ». Ознайомили присутніх з сучасним підходом до методики викладання англійської мови у початковій школі, продемонстрували автентичні ігри, які сприяють вивченню англійської мови як рідної. Директори закладів стали активними учасниками майстер класу, засвоїли окремі слова та фрази на початковому етапі.
Вчитель мистецтва Слободянюк А.М. провів майстер-клас «Інтегративний підхід до формування загальнокультурних і морально-духовних компетентностей на уроках мистецтва», під час якого присутні аналізували зміст творів Т.Шевченка через літературу, образотворче та музичне мистецтво та на практиці випробували сучасні сервіси для узагальнення та перевірки знань.
Практичний психолог закладу Гаврилюк Г.М. під час психологічного практикуму «Техніка кадрового профайлінгу в діяльності керівників ЗЗСО» ознайомила присутніх з науковим підходом у підборі персоналу та методикою побудови психологічного портрету особистості шляхом аналізу рис обличчя, почерку і підпису, опису поведінкових проявів у діловому та приватному середовищі.
Під час екскурсії до шкільного літературного музею Тараса Шевченка» учитель української мови та літератури, директор шкільного музею Довгань О.В. продемонструвала на практиці, як, використовуючи освітній простір в рамках НУШ, музейна педагогіка сприяє формуванню громадянина, патріота,
Кульмінацією семінару стала виставка живих скульптур «Вони спустились зі сторінок «Кобзаря», аби увічнити велич геніального митця», підготовлена традиційно учнями 10-х класів.