29.08.2017 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №27 Вінницької міської ради» відбулося секційне засідання вихователів груп раннього віку в рамках серпневої конференції педагогічних працівників освіти міста за темою : «Забезпечення дієвості особистісно орієнтованої освіти дітей раннього віку у розкритті індивідуальних можливостей кожної дитини».
В ході засідання методист КУ «ММК» Сокиринська Н.Д. обговорила з присутніми технології реалізації принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації навчання дітей раннього віку. Під час педагогічного фрістайлу, проведеного вихователем - методистом КЗ «ДНЗ №38 ВМР» Долгановою О.А., учасники методичного об’єднання презентували сучасні підходи до формування комунікативного компоненту соціальної компетентності дитини раннього віку.
Учасники заходу відзначили, що динамічна, різноманітна та інтерактивна форма проведення засідання є наочним прикладом, як можна будувати роботу з дітьми. Крім того, позитивне налаштування на роботу сприяє оптимістичному погляду вихователів на свою педагогічну діяльність, що дуже важливо, особливо для молодих педагогів.
Пізніше відбулося секційне засідання вихователів молодших груп за темою : «Актуальність творчого підходу педагогів до створення предметно – розвивального середовища як чинника всебічного розвитку дитини»
Мета- удосконалення та підвищення професійного рівня педагогів з питань побудови предметно – розвивального середовища для дітей молодшого дошкільного віку.
Методист з дошкільної освіти КУ «Міський методичний кабінет» Сокиринська Н.Д. в своєму виступі чітко окреслила програмово - методичні вимоги до створення сучасної моделі предметно – розвивального середовища, зазначила основні компоненти розв’язання освітнього завдання.
Іщенко Г.Т., керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп міста детально зупинилася на принципах створення розвивального середовища для дошкільників, його основних складових, структурі та змісті.
В практичному блоці Іщенко Г.М. провела з учасниками ділову гру «Креативні підходи до створення розвивального середовища», під час якої педагоги мали змогу поділитися власними ідеями щодо створення середовища, продумати предметно – ігрове наповнення до пізнавально – інтелектуального, фізкультурно – оздоровчого, ігрового, мовленнєвого, художньо – естетичного центрів та центру самоорганізації.
Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання усвідомити, що облаштоване належним чином предметно – розвивальне середовище сприяє активності, ініціативності, особистісному зростанню та самовдосконаленню кожної дитини.