12 квітня 2019 року заклади дошкільної освіти міста презентували посібники, представлені на конкурс «Ярмарок фахових сподівань» у трьох номінаціях:
Номінація - «Навчально-методичний посібник -
- КЗ «ДНЗ №3 ВМР», вихователь-методист Медведська В. А. «Створення міні – музеїв в ЗДО як засобу естетичного виховання дошкільників»;
- КЗ «ДНЗ №6 ВМР», завідувач Гаріпова Л. В., вихователь-методист Іскра О.Г., вихователі Рижкова І.І., Гончарук А.М«Сторінки історії пронумеровані пам’яттю»;
- КЗ «ДНЗ № 10 ВМР» , завідувач Андрусик Т.Б., вихователь-методист Гурська В.М., вихователь Багрій Т.В. «Здоров’я маляток від маківки до п’яток»;
- КЗ «ДНЗ № 17 ВМР», вихователі Кузьменко О.В., Майданська Л.А., Снопова Г.В. «Інтеграційний підхід до формування ключових компетентностей старшого дошкільника в контексті вимог Нової української школи»;
- КЗ «ДНЗ № 21 ВМР», завідувач Пасікова О.В., вихователь-методист Криворучко А.М., вихователь Щербань Н.М. «Моделювання інноваційного освітнього середовища закладу в умовах інтеграції до європейського освітнього простору»;
- КЗ «ДНЗ № 45 ВМР», вихователь Журавель О.В. «Люблю однаково, виховую по різному. Гендерне виховання дітей дошкільного віку»;
- КЗ «ДНЗ № 73 ВМР», завідувач Гуменчук В.В., вихователь-методист Маричева О.Б., вихователі Вечірко В.П., Кагальняк І.П. «Природа очима маленьких інженерів»;
- КЗ «ДНЗ № 74 ВМР», завідувач Целік О.В., вихователь-методист Трикалюк Р.М. «Тайм-менеджмент для до школяриків»
номінація – «Соціально-психологічна робота» -
- КЗ «ДНЗ №24 ВМР», вчитель-логопед Котова Л.В. Логопедичний органайзер «Хмаринки-цікавинки»;
- КЗ «ДНЗ №71 ВМР», вихователь-методист Артемчук В .Ф., тифлопедагог Карпенко Н.В., вихователь Моісєєва С.В., вчитель-логопед Кононко Н.В. «Барви райдуги веселі».
номінація – «Електронно – освітній ресурс» -
- КЗ «ДНЗ № 23 ВМР», вихователь Чорна Т.В. «Кейс здоров’я»;
- КЗ «ДНЗ № 27 ВМР», завідувач Рожок Т.Л., вихователь-методист Дмитриченко Л.Ю «Сходинки загадкового світу».
Під час презентації педагоги закладів дошкільної освіти, які є авторами посібників чітко і лаконічно розкрили актуальність і доцільність обраної теми, зміст та структуру, освітню мету; а також чітко пояснили методику використання посібника в освітній діяльності закладу, зв'язок теоретичної частини з практикою використання, алгоритм застосування, результативність освоєння посібника.