23.01.2020 делегація з Вінниці у складі директора Департаменту освіти Яценко О.В., головного спеціаліста відділу освіти та обліку дітей Любчак І.О., методиста КУ «ММК» з питань інклюзивної освіти Антонішиної Ю.М., директора КЗ «Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ст. з дошкільним відділенням ВМР» Бахчеван І.О., заступника директора з навчально-виховної роботи КЗ «Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ст. з дошкільним відділенням ВМР» Лісецької І.В., директора КУ «ІРЦ № 1 ВМР» Гарлінської О.М., директора КУ «ІРЦ № 2 ВМР» Очеретної А.Л., голови ГО «Вінниця Даун Синдром» Косніцької Н.О. в рамках реалізації експериментального проекту «Перспектива 21.3» та з метою обміну досвідом відвідали спеціальну школу-інтернат № 26 м. Києва.
Гості познайомилися з роботою колективу закладу, яка спрямована на реалізацію побутових потреб людей з ментальними порушеннями, відвідали відкриті заняття, поспілкувалися з вихованцями експериментальних груп, оглянули обладнання для профорієнтації тощо.
Ініціаторами реалізації даного проєкту у Вінниці є ГО «Вінниця даун Синдром» в особі голови Н. Косніцької, ГО «Українська спілка осіб з інвалідністю «Усі» в особі голови Л. Самойленко та Державна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля» в особі директора Р. Штогріна та за підтримки Департаменту соціальної та молодіжної політики ОДА.
Директор Департаменту освіти ВМР Яценко О.В. подякувала організаторам заходу за цікаву та змістовну зустріч.
Час проведення
|
Назва заходу
|
Відповідальні
|
Місце проведення
|
8.30 – 9.15
|
Презентація проекту «Перспектива 21.3»
|
Н. І. Крикун, заступник директора спеціальної школи-інтернату,
О.О. Соколова
|
Конференц-зала
|
9.25 – 10.10
|
Урок трудового навчання (9-А клас)
|
В.А. Чепурний,
Г.М. Боровик
|
Клас профорієнтації «Радість»
|
10.35 – 11.15
|
Урок «Фізика та хімія в побуті» (8 -А клас)
|
С.В. Іванченко,
О.І. Аббасова
|
Навчальний кабінет 8-А класу
|
12.30 – 13.15
|
Урок соціально-емоційного навчання (9-А клас)
|
В.В. Наумов,
О.О. Соколова
|
Навчальний кабінет 9-А класу
|
12.30 – 13.15
|
Підсумки, обговорення
|
Усі учасники заходу
|
Кафетерій
|