29 листопада 2021 року педагогічні працівники ВТГ - учасники Всеукраїнського конкурс « Учитель року» - отримали настанови, поради переможців попередніх педагогічних марафонів. Особливий інтерес в конкурсантів викликала самопрезентація досвіду Луп’яка Дмитра Миколайовича, Заслуженого вчителя України, переможця Всеукраїнського конкурсу « Учитель року-21», вчителя трудового навчання НВК «ЗШ І-ІІІ ст..-гімназія№23 Вінницької міської ради». Дмитро Миколайович здобув абсолютну перемогу в номінації « Трудове навчання», демонструючи в онлайн- режимі свої кращі професійні якості, досконале володіння ІКТ. Досвідчений педагог охоче поділився секретами оволодіння інноваційними освітніми технологіями, перспективами. Окреслив важливість тривалої роботи в галузі самоосвіти, створення власного сайту і його постійного оновлення. Особливу увагу було звернуто на вивчення конкурсантами нормативної бази відповідної освітньої галузі, критеріїв оцінювання в Положенні конкурсу. Учасники зустрічі отримали грунтовні відповіді на питання
Про набутий досвід перемоги над собою, руйнування невпевненості, стереотипів, які перешкоджають самореалізації поділилися переможці ІІ
( обласних) етапів конкурсу в різні роки.
Зокрема, Назарук Тетяна Леонідівна, вчитель історії та правознавства КЗ « ЗШ І-ІІІ ст.№11 ВМР», « вчитель-методист», яка здобула перемоги в 2011році в номінації « Історія» та в 2015 році в номінації « Правознавство», акцентувала увагу на внутрішній потребі вчителя постійно розвивати свою педагогічну майстерність, розцінювати свої результати, як умови для подальшого самовдосконалення.
Роїк Сергій Володимирович , вчитель історії КЗ « ЗШ ІІ-ІІІ ст№33 ВМР» переможець обласного етапу конкурсу «Учитель року-2020» звернув увагу на потребу постійноїсамоосвітньої діяльності, пошуку власної траєкторії педагогічної діяльності побажав учасникам позитивного налаштування, віри у власні сили.
Учасник цьогорічного конкурсу Слободянюк Андрій Миколайович , вчитель музичного мистецтва КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія ;№30 ім.Тараса Шевченка МР» поділився свої баченням використання різноманітних ІКТ- прийомів під час реалізації практичної роботи в номінації « Мистецтво».