МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ СЕРЕДНІХ ГРУП
19 лютого 2020 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» відбулося методичне об’єднання вихователів груп середнього дошкільного віку закладів дошкільної освіти на тему:
«Інтерактивні методи проведення організованої діяльності, як засіб формування навичок взаємодії дошкільників»
Мета методичного об’єднання:
удосконалювати рівень теоретичної та практичної підготовки вихователів ЗДО щодо осучаснення змісту, принципів, методів та організаційних форм освітньої діяльності дітей дошкільного віку;
сприяти оволодінню сучасними методами та прийомами для цілеспрямованого впливу на формування пізнавальної активності дошкільника.Під час проведення методоб’єднання були розкриті ряд питань.
Розкриваючи питання інформаційного блоку: «Сучасні підходи до організованої освітньої діяльності дітей дошкільного віку, Сокиринська Н.Д. – методист з дошкільної освіти КУ«ММК» наголосила, що у процесі сучасного заняття без перевантаження та з радістю діти набувають необхідних знань і вмінь, повноцінно розвивають свої здібності, відчувають свою значимість. Ніна Дмитрівна охарактеризувала різні види заняття та форми їх організації.
У практичному блоці вихователь середньої групи Тітова І.М. запропонувала до перегляду інтегроване заняття «Маленькі підприємці». Педагог організувала роботу в групах, щоб надати дітям можливість самовиразитись, вирішувати проблемні ситуації, вчитись домовлятися. Педагог націлювала дітей сприймати себе як активного учасника та члена суспільства.
Ефективно пройшов економічний аудит, який провела керівник методоб’єднання, вихователь-методист КЗ «ДНЗ №30 ВМР» Артоуз О.А. Педагоги ставили проблемні запитання і давали на них відверті відповіді.
Креативний майстер-клас «Сердечка для вихованців» провела вихователь КЗ «ДНЗ№ 74 ВМР» Сасюк К.В. Присутні використовували у роботі техніку «ROYAL ICING», проявляли творчість та естетичний смак, працюючи з цукровими прикрасами.
В аналітичному блоці :«Обмін думками та враженнями» всі учасники методичного об’єднання мали змогу обговорити дискусійні питання, аргументувати визначену позицію, висловити свою думку.
ВИСНОВКИ
Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання усвідомити, що дошкільний вік – найсприятливіший період життя дитини для її розумового розвитку у всіх сферах пізнання; підібрати найбільш оптимальні форми та методи освітньої роботи з дітьми із зазначеного питання.