31.10.2018 р. на базі КЗ «Дошкільний навчальний заклад №59 ВМР» відбулося методичне об’єднання вчителів – логопедів дошкільних навчальних закладів міста на тему: «Розв’язання проблеми розвитку уяви у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення».
Метою заходу було ознайомлення педагогів із застосуванням арт-технологій в корекційно-розвивальних заняттях та показ практичного застосування арт-техніки в грі-занятті з метою корекції, розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку.
Із вступним словом виступила керівник методичного об’єднання вчителів – логопедів міста, вчителя – логопеда КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Горобець Т.Л.
Тетяна Леонідівна ознайомила з напрямками роботи методичного об’єднання.
У практичному блоці учасники переглянули інтегроване логопедичне заняття з використанням елементів арт-терапії «Подорож Павучка», вчитель – логопед Татур В.Ю.
Валентина Юріївна під час заняття створювала позитивно-емоційний настрій дітей. Формувала уміння перевтілюватись і описувати свої фантазії, розвивала активну уяву дітей-логопатів під час ілюстрування віршованих рядків, за допомогою ритмічних рухів пальців. Спонукала дітей до творчості.
У інформаційно - теоретичному блоці виступила методиста КУ «ММК» Бондарчук Л.В. Тема виступу "Артпедагогіка в корекційній роботі з дошкільниками із порушеннями мовлення". Лариса Василівна у своєму виступі звернула увагу учасників методичного об’єднання на те, що артпедагогічні технології широко застосовуються на сучасному етапі розвитку спеціальної корекційної освіти в Україні і є нагальним питанням всебічного розвитку дітей з особливими потребами.
Наступне питання - "Мандалотерапія – як провідний вид артпедагогіки (майстер-клас по створенню корекційної Мандали)" – керівник методичного об’єднання Горобець Т.Л.
Тетяна Леонідівна запропонувала колегам за допомогою природного матеріалу (крупи різного виду) виготовити корекційну Мандалу, яка допомагає дітям покращувати мовленнєві категорії, розвиває психічні процеси, дрібну та загальну моторику, тактильне сприймання.
У психологічному блоці заслухали виступ практичного психолога КЗ «ДНЗ №59 ВМР» Поплавська О.В. "Якби я була рослиною" (техніка на самопізнання) –
Психолог запропонувала арттерапевтичну вправу на рефлексію, на самоусвідомлення особистості.
В аналітичному блоці відбувся обмін думками та враженнями.
Досвід роботи показує, що стійкість результатів роботи з дітьми, які мають порушення мовлення, досягаються лише в разі впровадження особистісно зорієнтованого підходу до особистості дитини, спрямування зусиль вчителів-логопедів на сучасні педагогічні технології.