14 березня 2019 року у КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР» відбулося зібрання з практичними психологами та асистентами вчителів закладів освіти міста в форматі круглого столу на тему «Проблеми та шляхи вирішення організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання». Організатори круглого столу – колектив ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ставили за мету: представлення та популяризація досвіду упровадження інклюзивного навчання у даному закладі; надати ряд практичних вправ для застосування в роботі з дітьми, які перебувають на інклюзивній формі навчання.
У ході роботи круглого столу обговорювалися питання:
«Організація освітнього процесу дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання в закладі», Іванець О.М., директор КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», Бартюк М.П., заступник директора КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР»;
«Інклюзивна освіта – створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні», Чопик Л.І., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри психології КУ «ВАНО»;
«Запорука успішного навчання дитини з особливими освітніми потребами», Мельник Л.А., класний керівник інклюзивного класу, Коваль І.Б., вчитель української мови та літератури інклюзивного класу;
«Корекційний супровід дітей з особливими освітніми потребами, Практичні вправи», Димчіна І.Ю., практичний психолог закладу;
«Пошук внутрішніх та зовнішніх ресурсів для забезпечення успішного процесу навчання дітей з особливими освітніми потребами», Воловодівська Ж.О., керівник центру практичної психології та соціальної роботи КУ «ММК».Учасники круглого столу – практичні психологи та асистенти вчителів навчальних закладів обговорили ефективні шляхи та стратегії супроводу дітей в умовах інклюзивного навчання.