Завершальний етап конкурсних випробувань «Методичний експромт» (11.11.2019) , «Методичний практикум» (14.11.2019) та «Урок» засвідчив досконале володіння учасниками традиційними та інноваційними методами і прийомами навчання, також власними розробками технологій критичного мислення. Конкурсанти Роїк С.В. ( КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст..№31 ВМР») , Кіслова В.А. (КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст..№31 ВМР») ,Герасимович І.С. (КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст.№33 ВМР»), Каптола Т.І .(ЗСО І-ІІІ ст.№9 ВМР) обґрунтували свій вибір технологій для ефективного засвоєння 6-тикласниками понять «республіка», « демократія», обмеженість рабовласницької демократії. Відповіді конкурсантів в ході співбесіди із членами журі були чіткими, лаконічними.
Тема « Українська держава періоду гетьманату П.Скоропадського» (10-й клас)найсприятливіша, на думку самих конкурсантів для демонстрації уміння визначати та характеризувати ракурси висвітлення подій Української революції, перспективи їх розвитку з огляду на визначений історичний ракурс. Робота в групах із джерелами, оцінками різних істориків політичного курсу викликала живий інтерес і тих , хто був запрошений в якості учнів для проведення конкурсного випробування « Методичний практикум», адже переважно це були молоді вчителі. Наявність різних поглядів на події, явища, прогнозування варіантів розвитку подій і процесів – це важлива складова завдання історичної освіти в Україні.
Фінальне конкурсне випробування «Урок» ( 20.11.2019) продемонстрував рівень методичної компетентності , творчості конкурсантів, уміння добирати такі прийоми навчальної діяльності, які оптимально формують предметні та ключові компетентності, цілісність знань,реалізацію змістових ліній.