Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
23.03.2019

Про майстер-клас для молодих учителів фізики на тему "Фізичний експеримент - невід'ємна органічна частина курсу фізики"

"Наука роз'яснює те, що функціонує, а не те, що є".
Це висловлення як найкраще описує саму суть і завдання шкільного демонстраційного експерименту. Насправді, найефективніший метод щось пояснити - це показати. А якщо, демонстрація продумана до найменших дрібниць, методично грамотно подана та проаналізована, то вона назавжди стає основою тонкого розуміння фізичних явищ та технічних ідей.
21 березня на базі комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №18 ВМР" був проведений майстер-клас для учителів фізики зі стажем роботи до 5 років на тему "Фізичний експеримент - невід'ємна органічна частина курсу фізики в 7-11 класах".

В кабінеті фізики нас гостинно прийняв господар цього закладу, досвідчений учитель-наставник, Анатолій Васильович  Мельник. На заході  були присутні молоді учителі міста та слухачі КВНЗ ВАНО - учителі фізики з Вінницької області.



Розпочався захід з ностальгічних спогадів про альма-матер фізиків-подолян -  Вінницький державний педагогічний інститут та його гордість - викладача кафедри фізики, завідуючого кабінету методики фізики, майстра, винахідника, чудового педагога - Нечипорука Миколу Никодимовича. 

Всі прилади, які були представлені присутнім, були виготовлені Миколою Никодимовичем. Як і завжди, роботи маестро  вражають своєю простою геніальністю  та витонченістю. 

Слухачам були представлені наступні демонстрації та прилади:

Модернізована електрофорна машина за допомогою якої були продемонстровані досліди "Електростатичний маятник" та "Вітрячок Франкліна"



Прилад для демонстрації зв'язку обертального та коливального руху та прилади для вивчення коливань. Були продемонстровані залежність періоду коливань систем від їх параметрів та явище резонансу.




Моделі автоколивних систем із коливним та обертовим пружинним маятником.




Далі були продемонстровані поперечні та повздовжні хвилі за допомогою різних пружин.





Хвильові машини - особливі експонати колекції. За допомогою них були продемонстровані поняття довжини хвилі, однофазність коливань, напрямок поширення хвилі, зв'язок між коливанням та поширенням поперечної хвилі, інтерференція. Друга частина приладу дала можливість продемонструвати повздовжні коливання та змоделювати хвилі на поверхні пшеничного поля що виникають по причині коливання колосся під дією вітру. Також були продемонстрована настінна версія приладу для демонстрації поперечних коливань.





Установка для демонстрації несинусоїдальних хвиль пояснює чому форма хвиль на воді більше нагадує циклоїду. Причиною є те, що молекули на поверхні води здійснюють подвійні коливання в поперечному та повздожньому напрямі, як результат, вони обертаються.




Класична механічна модель електричного джерела досконало пояснює їх властивості та необхідність існування сил неелектричного походження.




Геніально простою виявилась конструкція механічної моделі електромагнітного коливального конуру




Наступна демостраційна установка була використана для визначення прискорення вільного падіння.




Зацікавленість викликав тепловий двигун Стірлінга, що використовує як паливо зовнішнє джерело тепла.




Анатолій Васильович продемонстрував настінний прилад для демонстрації законів механіки на повітряній подушці. Були представлені рух по інерції, пружний та непружний удари.




На завершення слухачіам були продемонстровані учнівські навчальні лабораторні набори німецького виробництва, якими пишаються у цьому навчальному закладі, різні цікаві пристрої та настінний дизайн кабінету.





В обговоренні побаченого, учителі зазначили, що подібні пристрої варті бути основою великого музею цікавої фізики і дарувати знання багатьом поколінням дітей та дорослих. Але, на разі, ми маємо лише залишки колекції. Добре те, що ці скарби у надійних руках і вони можуть і повинні ще довго служити дітям. Висловлюємо подяку Анатолію Васильовичу за його час, професійний виклад матеріалу, методичні поради та приємні спогади.



Останні новини
23.03.2019

Про круглий стіл на тему «Проблеми та шляхи вирішення організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання»

14 березня 2019 року у КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР» відбулося зібрання з практичними психологами та асистентами вчителів закладів освіти міста в форматі круглого столу на тему «Проблеми та шляхи вирішення організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання». Організатори круглого столу – колектив ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ставили за мету: представлення та популяризація досвіду упровадження інклюзивного навчання у даному закладі; надати ряд практичних вправ для застосування в роботі з дітьми, які перебувають на інклюзивній формі навчання.
У ході роботи круглого столу обговорювалися питання:
«Організація освітнього процесу дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання в закладі», Іванець О.М., директор КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР», Бартюк М.П., заступник директора КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ст. № 31 ВМР»;
«Інклюзивна освіта – створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні», Чопик Л.І., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри психології КУ «ВАНО»;
«Запорука успішного навчання дитини з особливими освітніми потребами», Мельник Л.А., класний керівник інклюзивного класу, Коваль І.Б., вчитель української мови та літератури інклюзивного класу;
«Корекційний супровід дітей з особливими освітніми потребами, Практичні вправи», Димчіна І.Ю., практичний психолог закладу;
«Пошук внутрішніх та зовнішніх ресурсів для забезпечення успішного процесу навчання дітей з особливими освітніми потребами», Воловодівська Ж.О., керівник центру практичної психології та соціальної роботи КУ «ММК».Учасники круглого столу – практичні психологи та асистенти вчителів навчальних закладів обговорили ефективні шляхи та стратегії супроводу дітей в умовах інклюзивного навчання.
Останні новини
23.03.2019

Про Всеукраїнський практичний семінар для вчителів англійської мови за участі представників видавництва «Пірсон» на тему : «Dinternal Education Fest 2019».

19 березня 2019 року на базі Центру сучасного мистецтва «ІнтерШик» відбувся Всеукраїнський практичний семінар для вчителів англійської мови за участі представників видавництва «Пірсон» на тему : «Dinternal Education Fest 2019». Метою заняття було усвідомлення учнями значення іноземної мови для життя в мультилінгвальному та полікультурному світовому просторі,а також здатності переносити знання й уміння в нову ситуацію шляхом виконання проблемно-пошукової діяльності»
Останні новини
23.03.2019

Про майстер – клас в рамках Школи активного навчання для соціальних педагогів ЗЗСО «Корекція агресивної поведінки через метод соціальних ігор»

19 березня 2019 року в рамках Школи активного навчання методист з практичної психології та соціальної роботи Докійчук Т.В. провела майстер – клас «Корекція агресивної поведінки через метод соціальних ігор» для соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти.
Під час виступу розповіла про причини виникнення агресивності та про використання соціальних ігор які допомагають подолати агресивну поведінку дітей.
В практичній частині соціальні педагоги стали учасниками соціальної гри «Лепьошка».
Практичні вправи та соціальна гра стануть допомогою соціальним педагогам в проведенні занять для дітей різних категорій, допоможуть в роботі з подоланням агресивного спілкування серед учнів.
Останні новини
23.03.2019

Про педагогічну майстерню для учителів природничого циклу «Реалізація змістовних ліній на уроках предметів природничого циклу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій»

20 березня 2019 року у комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 Вінницької міської ради» для учителів природничого циклу відбулася педагогічна майстерня «Реалізація змістовних ліній на уроках предметів природничого циклу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій».
Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загально предметних компетентностей, навчальних предметів. Про застосування їх на уроках природничого циклу усім присутнім доповідали учителі шкільного методичного об'єднання. А також провели майстер клас.
Останні новини
23.03.2019

Про щорічне міське свято «День зустрічі птахів»

15 березня 2019 року у приміщенні Вінницької обласної станції юних натуралістів відбулося щорічне міське свято «День зустрічі птахів». У програмі свята відбувся конкурс «Юний орнітолог», «Краща годівничка та шпаківня», вікторина «Знавці орнітологічної справи». Учні міських ЗЗСО показали ґрунтовні знання з орнітології та майстерність у виготовленні шпаківень, годівниць.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Про засідання методичного об’єднання соціальних педагогів ЗНЗ на тему «Профілактика делінквентної поведінки молодшого школяра як соціально-педагогічна проблема»

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО