Метою цього методичного заходу було ознайомлення вихователів-методистів ДНЗ міста з основними вимогами і принципами інклюзивної освіти та інтеграції дітей з обмеженими можливостями в освітній простір. В ході роботи були визначені напрямки і зміст роботи дошкільних закладів з питань інтеграції та інклюзивної освіти.
Учасники були ознайомлені із системою роботи по включенню дітей з особливими освітніми потребами в групи загального розвитку. Була обговорена модель соціально-психологічної адаптації дітей-інвалідів для полегшення соціалізації.
В своєму виступі методист з дошкільного навчання Бондарчук Л.В. окреслила актуальний погляд на проблему «Нормативно-правова база забезпечення соціалізації дітей з особливими освітніми потребами».
Туранська Т.А., вихователь-методист закладу зробила педагогічний коментар «Система роботи педагогів в процесі абілітації вихованців з обмеженнями життєдіяльності».
Куляс В.М, вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 46 ВМР» та Смірнова Н.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 7 ВМР» поділились досвідом роботи «Реалії і сьогодення інклюзивних груп».
Також у ході засідання учасники побачили наступні відкриті заходи:
- Заняття в рамках інтеграції дітей з вадами опорно-рухового апарату в навчальному просторі «Чарівне перетворення снігової королеви», яке провела вихователь І категорії Княжук Г.В.
- Логопедичне заняття з елементами корекційно-розвивальної роботи для дітей з особливими освітніми потребами «Песик Рябко шукає друзів», яке провела вчитель-логопед І категорії Котова Л.В.
В методичному блоці заходу були проведені:
- інтерактивна вправа «Місто, зручне для всіх людей - місто майбутнього»,
- тренінг «Мікрофони»,
- педагогічне лото «Портрет сучасного фахівця, який супроводжує дітей з особливими освітніми потребами».
Фотозвіт про захід