22.08.2019 р. на базі КЗ «Дошкільний навчальний заклад №31 ВМР» відбувся логовізусфест вчителів-логопедів та тифлопедагогів закладів дошкільної освіти
Тема: «Дидактично-методичний супровід компетентність орієнтованого навчання дошкільників з вадами зору та мовлення».
Мета: створення умов для корекції, самокорекції та саморозвитку мовлення дітей особливої дитини.
Учасники: вчителі – логопеди та тифлопедагоги закладів дошкільної освіти.
Творча вітальня
1. Реєстрація учасників.
2. Вітальне слово методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
Лариса Василівна привітала учасників творчої вітальні і зосередила їх увагу, що успішна реалізація дидактично-методичного супроводу на практиці досягається використанням різних сучасних педагогічних технологій.
3. Керівник методичного об’єднання вчителів – логопедів закладів дошкільної освіти, вчитель – логопед КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Горобець Т.Л. та керівник методичного об’єднання тифлопедагогів закладів дошкільної освіти, тифлопедагог КЗ «ДНЗ №28 ВМР» Громова В.В. презентували учасникам фестивалю дайджести: «Вчора», «Сьогодні», «Завтра».
Педагогічні локації
1. «Інтеграція сучасних інтерактивних технологій сенсорно – пізнавального розвитку у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з порушенням мовлення» у форматі пізнавального атракціону продемонструвала використання «Кільця Лулія» в корекційно-розвитковій роботі з особливими дітьми, вчитель – логопед КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Демченко О.С.Основне завдання впливу методики ТРВЗ на дітей з вадами зору та мовлення – навчити їх зв’язно та послідовно висловлювати свої думки, мислити про події навколишнього.
2. У форматі пізнавального атракціону «Сходинками Сенсорі Ворк» тифлопедагог КЗ «ДНЗ №28 ВМР» Шевченко О.В. д овела учасникам ФЕСТУ, що це сучасна інтерактивна технологія сенсорно – пізнавального розвитку у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з порушеннями зору, яка формує ступень сформованості моторики пальців рук та тактильних дотиків, адже злагоджена та вміла робота пальчиків допомагає розвиватися мовленню, зору та інтелекту особливої дитини.
Цікаві майстер-класи
1.«Холодна порцеляна в теплих руках» (сенсорна інтеграція особливої дитини), практичний психолог КЗ «ДНЗ №31Плахотнюк С.В.
Педагоги долучилися до доступного та самого ефективного методу взаємозв’язку загальної та мовленнєвої моторики з уявою та пластикою рук.
2. У форматі пізнавального атракціону «Музично-ритмічні забави» тифлопедагог КЗ «ДНЗ №28 ВМР» Громова В.В.
Переконала учасників ЛОГОВІЗУСФЕСТУ, що музично-ритмічні забави сприяють розвитку ритмічного почуття, а також нормалізації та врегулюванню темпу і ритму висловлювання дітей з порушеннями мовлення і зору.
Педагогічний синквейн
«Серпнева зустріч» - таке словосполучення слугувало основою педагогічного синквейну для присутніх, яке провели вчитель – логопед КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Горобець Т.Л. та тифлопедагог КЗ «ДНЗ № 28 ВМР» Громова В.В.
Підсумок роботи ЛОГОВІЗУСФЕСТУ підведений такими словами: