23 квітня 2019 року на базі на базі КЗ «Дошкільний навчальний заклад №52 ВМР» пройшло методичне об’єднання вчителів-логопедів ЗДО на тему: «Розвиток акустичної складової мовлення та її проекція на попередження та подолання мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку».
Мета: актуалізація якості та ефективності освітньої роботи з дітьми з питань виправлення порушень їх мовлення.
Учасники: вчителі – логопеди закладів дошкільної освіти.
Робоча програма:
Організаційний блок
- Реєстрація учасників.
- Вступне слово керівника методичного об’єднання вчителів – логопедів закладів дошкільної освіти, вчителя – логопеда КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Горобець Т.Л. Тетяна Леонідівна ознайомила із завданням та метою методичного об’єднання.
- Вітальне слово методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
Теоретичний блок
- Виступ методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В. з питання «Розвиток акустичної складової мовлення та її проекція на попередження та подолання мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку». Лариса Василівна звернула увагу, щодо організації корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, які мають порушення мовлення, у закладі дошкільної освіти.
- Досвідом роботи поділилась завідувач КЗ «ДНЗ №52 ВМР» Шундровська К.В. про використання інноваційних освітніх технологій у корекційно-розвитковій роботі з дітьми, які мають порушення мовлення.
Практичний блок
- Перегляд підгрупового заняття «На гостині у равликів» у групі компенсуючого типу №11. Вчитель-логопед Швед Н.П. показала, як в роботі з дітьми використовує інноваційно-освітні технології.
- Вихователем-методистом закладу було проведено бліц-інтерв’ю «Погляд зі сторони». Інтерв’ю проводилось по сторінках переглянутого заняття.
- Інтерактивний практикум «Я так думаю …» запропонувала керівник методоб’єднання Горобець Т.Л. Під час практикуму педагоги дискутували відповідно впроваджень інноваційно-освітньо технологій в роботі вчителя-логопеда.
Підсумково-аналітичний блок
- Обмін думками та враженнями керівник МО Горобець Т.Л.