Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
21.10.2019

Про семінар-практикум загальноміської Школи молодого вчителя на тему «Сучасний інтерактивний урок» для вчителів із педагогічним стажем 2-3 роки

Яким має бути сучасний урок? Що таке інтерактивний урок? Як розвинути в учнів дух допитливості? Відповіді на ці запитання запропонували молоді вчителі й досвідчені педагоги-наставники, долучившись до роботи загальноміської Школи молодого вчителя. 8 жовтня 2019 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради» відбувся семінар-практикум «Сучасний інтерактивний урок» для вчителів із педагогічним стажем 2-3 роки. Про заклад освіти й шляхи модернізації освітньої системи в Україні в умовах формування компетентної особистості присутнім доповів в.о. директора О. М. Слушний та керівник шкільної Школи молодого вчителя Т. Д. Гура. Особливо вразили своєю креативністю, позитивом, дружною роботою молоді педагоги школи, а це дійсно численна команда! Творчі й завзяті вчителі стали гарним прикладом для учнів. «Школа – це єдина родина», – у цьому гостей переконали учні 5-В класу. Досвідом роботи поділився також переможець міського конкурсу «Надія - 2019» Я. Ю. Шаповал. Присутні відвідали урок природознавства у 5 класі з використанням інтерактивних методів «Властивості твердих тіл, рідин, газів». Науковим і водночас емоційним став виступ його наставника – вчителя біології І. Л. Церковного.
Чи поменшало в молодих педагогів запитань? Вряд чи. Впевнено скажемо одне: справжній вчитель навчається все життя. І відчуває себе молодим!
Останні новини
16.10.2019

Про майстерню-презентацію гри «Ліза та її друзі подорожують світом» для соціальних педагогів ЗЗСО

10 жовтня 2019 р. відбулася майстерня-презентація гри «Ліза та її друзі подорожують світом» для соціальних педагогів ЗЗСО. З соціальними педагогами працювала Христина Орлова, тренер організації «Джерело надії».
Під час презентації гри «Ліза та її друзі подорожують світом» соціальні педагоги ознайомилися з технікою роботи з дітьми 8-12 років щодо формування безпечної поведінки під час подорожі та працевлаштування за кордоном.
Майстерня проходила за підтримки Вінницької обласної правозахисної організації «Джерело надії», яка являється виконавчим партнером Представництва в Україні Міжнародної організації з міграції в Програмі протидії торгівлі людьми і вже більше десяти років допомагає постраждалим та їх сім’ям.
Останні новини
16.10.2019

Про майстер-клас на тему «Упровадження елементів STEM - освіти під час викладання уроків суспільно-гуманітарного та математично-інформаційного циклів з метою реалізації наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» в ЗСО»

3 жовтня 2019 року на базі Вінницького технічного коледжу пройшов майстер-клас на тему «Упровадження елементів STEM - освіти під час викладання уроків суспільно-гуманітарного та математично-інформаційного циклів з метою реалізації наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» в ЗСО»
Учасники:
  • Учні 9-х класів КЗ “ЗШ І-ІІІ ступенів № 10 ВМР” (9-А, Б, В класи)
Організатори:
  • Попова Олена Олександрівна - завідувач фінансового відділення, Вінницький технічний коледж;
  • Кольчак Алла Всеволодівна - вчитель інформатики КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР».
Тренери:
  • Алексєєнко Олександра Анатоліївна - спеціаліст вищої категорії, викладач економічних дисциплін Вінницький технічний коледж;
  • Брода Аліна Юріївна - спеціаліст другої категорії, викладач фінансово-правових дисциплін, Вінницький технічний коледж;
  • Колесніченко Світлана Вікторівна - спеціаліст першої категорії, вчитель фізичної культури КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР»;
  • Кольчак Алла Всеволодівна - спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР»;
  • Крисак Андрій Олексійович - к.е.н., спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, голова циклової комісії "Економіка і фінанси", Вінницький технічний коледж;
  • Панібратюк Лариса Ігорівна - спеціаліст вищої категорії, вчитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР».
  • Фалатюк Тетяна Олександрівна - спеціаліст вищої категорії, вчитель історії та права КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР»;
  • Яковлева Оксана Юріївна - спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, вчитель математики КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР».
  • Українець Наталя Василівна - спеціаліст першої категорії, викладач фінансових дисциплін, Вінницький технічний коледж
Метою проведення даного заходу є набуття учнями сучасних життєвозначущих навичок в галузі підприємливості та фінансової грамотності в інформаційних технологіях.
Першочерговим завданням майстер-класу є підвищення рівня фінансової, інформаційно-технічної грамотності та посилення захисту прав споживачів фінансових послуг.
В ході заходу тренери намагалися формувати наступні професійні компетенції:
  • визначення й розв’язання різноманітних життєвих ситуаційних задач із залученням цифрових пристроїв та інформаційних технологій;
  • застосування системних підходів, створення та аналіз інформаційних моделей для ефективного розв’язання задач, що постають у житті, навчальній та професійній діяльності;
  • вміння використовувати та створювати математичні моделі об’єктів та процесів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій;
  • виконання розрахунків для визначення вартості різних об’єктів власності;
  • систематизація та групування даних для планування діяльності із використанням спеціалізованих комп’ютерних програм;
  • підготовка даних для складання поточних та перспективних планів діяльності;
  • використання засобів іноземної мови для ефективної взаємодії учасників ринку праці;
  • використання програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму;
  • розвиток ініціативності і підприємливісті;
  • критичне оцінювання інформації та її впливу на людину і суспільство, переваг та ризиків використання ІТ для себе, суспільства й довкілля;
  • усвідомлення етичних, суспільних, культурних та правових норм й дотримання їх під час роботи з інформацією та використання інформаційних технологій.
Соціальні компетенції:
  • вміння аргументувати свою точку зору;
Особистісні компетенції:
  • здійснення самоконтролю;
  • відповідальність за виконання поставлених завдань;
  • уміння розповідати про свої кар’єрні перспективи;
  • визначення своєї потреби в підвищенні кваліфікації.
Комунікативні компетенції:
  • вміння працювати у команді;
  • використання програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом іноземних мов;
  • оперування базовою міжнародною ІТ-термінологією;
  • готовність і уміння будувати контакти з людьми.
Здорв’язберігаючі компетенції:
  • навички, що сприяють фізичному здоров’ю (роль фізкультхвилинки як фактора пам'яті, не менш важливого, ніж чіткий механізм мислення);
  • життєві навички, що сприяють соціальному здоров’ю (ефективне спілкування, співчуття, розв’язання конфліктів, поведінка в умовах тиску, погроз, дискримінації, спільна діяльність та співробітництво);
  • навички, що сприяють духовному та психічному здоров’ю (самоусвідомлення та самооцінка, аналіз проблем і прийняття, визначення життєвих цілей та програм, самоконтроль, мотивація успіху та тренування волі).
На захід були запрошені учителі шкіл міста. 
Майстер-класи були розділені на чотири етапи. Під час них проходили фізкульт-хвилинки
В підсумку заходу був проведений Інтерактив—квест, визначення переможців, розіграш призів, концертна програма )

Перелік Майстер-класів

Майстер-клас «Оптимізаційні задачі в діяльності підприємства чи організації. Реалізація ідей з використанням ІТ» (ауд. №309)
Тренери: Крисак Андрій Олексійович, Кольчак Алла Всеволодівна
проведення майстер-класу полягає в постійному розширенні сфер застосування математичного моделювання; практичної застосовності розглянутих методів при вирішенні реальних завдань математики, економіки та інформаційних технологій.
Завдання дослідження:
  1. Розглянути типову транспортну задачу в діяльності підприємства і методи її вирішення.
  2. Скласти алгоритм для реалізації методу вирішення транспортного завдання в MS Excel.
  3. Апробувати розроблений алгоритм в MS Excel.
Процес практичного дослідження спрямований на формування в учня наступних компетенцій:
  • здатність знаходити організаційно-управлінські рішення і готовність нести за них відповідальність;
  • здатність використовувати сучасні методики, розробляти регламенти діяльності підприємства;
  • здатність використовувати відповідний математичний апарат і ІТ - засоби в обробці, аналізі і реалізації ситуаційної задачі в роботі підприємства;
  • досягнення бажаного результату з мінімальними витратами часу і ресурсів;
  • застосовувати для рішення задачі не тільки стандартні підходи, але й їх ефективні модифікації.

Майстер-клас «Соціальна компетенція як інструмент у формуванні фінансово-правової грамотності. Раціональна поведінка споживача» (ауд.№203)
Тренери: Брода Аліна Юріївна, Фалатюк Тетяна Олександрівна
Дослідити на прикладах реального життя як працює закон спадної граничної корисності (І закон Госсена), як саме використовують його виробники і споживачі, раціоналізуючи свою діяльність і поведінку.
Завдання:
  1. опрацювати інформацію про дію теорії граничної корисності та її вплив на стратегію діяльності виробників і поведінку споживачів;
  2. визначити товари, що ілюструють дію закону граничної корисності;
  3. порівняти умови продажу цих товарів в різних торгівельних точках;
  4. обґрунтувати здійснення кращого вибору споживачем покупки та доцільність і раціональність цього вибору;Очікувані результати:
  5. набуття учнями практичних навичок щодо критичного аналізу здобутої інформації, узагальнення здобутих даних;
  6. визначати пріоритети й робити вибір на їх основі;
  7. використання здобутих знань школярами для найефективнішого розв'язання навчальних і життєвих ситуацій, подальшого застосування в дорослому житті.

Майстер-клас «Застосування математичних компетенцій в процесі визначення вартості колісно транспортного засобу» (ауд.№210)
Тренери: Українець Наталя Василівна, Яковлева Оксана Юріївна
Завдання:
  1. навчити розвʼязувати задачі на рівноприскорений рух,
  2. повторити правила знаходження відсотків від числа, числа за його відсотками,
  3. знаходження середнього арифметичного;
  4. навчити використовувати відсоткові розрахунки, розрахунки середнього арифметичного в процесі визначення вартості колісно транспортного засобу;
  5. розвивати логічне мислення, навички практичного застосування набутих знань;
  6. виховувати наполегливість, працьовитість, зосередженість.
  • сформувати поняття про вартість об'єктів рухомого майна;
  • навчити проводити огляд колісного транспортного засобу;
  • навчити заповнювати європротокол при настанні дорожньо-транспортної пригоди;
  • ознайомити із алгоритмом складання та заповнення акту технічного стану транспортного засобу.Очікувані результати:
  • навчити визначати вартість відновлювального ремонту колісного транспортного засобу при виникненні дорожньо-транспортної пригоди.

Майстер-клас «Інтеграція мовних компетенцій та основ менеджменту в процесі становлення майбутніх фахівців». Алексєєнко Олександра Анатоліївна, Панібратюк Лариса Ігорівна
Завдання дослідження: ознайомити учнів з базовими поняттями дисципліни «менеджмент», методикою складання резюме англійською мовою з метою підвищення конкурентоспроможності на ринку праці.
Очікувані результати:
  • Розуміння ролі та функцій кадрового менеджменту;
  • Знання структури резюме та розуміння його ролі у працевлаштуванні;
  • Знання методики написання резюме англійською мовою;
  • Визначення професійних якостей та особистих рис, необхідних для працевлаштування в різних галузях економіки;
  • Вміння проаналізувати подане резюме на предмет його відповідності та конкурентоспроможності.
Останні новини
16.10.2019

Про засідання ШМУ іноземних мов (стажери) на тему «Інноваційна діяльність у формуванні готовності вчителів іноземних мов у контексті реформування освіти»

08 жовтня 2019 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» відбулось засідання ШМУ іноземних мов (стажери) на тему «Інноваційна діяльність у формуванні готовності вчителів іноземних мов у контексті реформування освіти». Метою заняття було розвинути методичну компетенцію як сукупність професійних умінь планування навчального процесу та організації педагогічної діяльності, а також технологічна готовність професійно використовувати в освітньому процесі інформаційні і комунікаційні технології навчання.
В засіданні брали участь 13 молодих педагогів із закладів загальної середньої освіти : КЗ «Гум.гімн.№1 ВМР», НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімн.№ 2 ,6 та СЗШ І ст.з погл.вивч.іноз.мов №25 ВМР;ЗШ І-ІІІ ст.№№3,4,11,12,13,14, ЗШ І ст.№5 ВМР, НВК:ЗШ І-ІІ ст.-ліцей №7 ВМР, НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гум.-ест.кол.№29 ВМР.
Останні новини
15.10.2019

Про проведення Гімназіади серед допризовної молоді міста Вінниця 2019 року, присвяченої Дню захисника України та Дню українського козацтва

З метою патріо­тичного виховання молоді , збільшення рухової активності, формування здорового способу життя, визначення фізичної підготовленості допризовної молоді до служби у Збройних Силах України 11 жовтня 2019 року на базі КЗ: ЗШ І - III ступенів № 27 відбулися змагання  Гімназіади серед збірних команд загальноосвітніх навчальних закладів міста присвячені Дню захисника України та Дню українського козацтва.
В змаганнях взяли участь команди майже всіх ЗЗСО міста. 
Програма змагань: стрільба з пневматичної гвинтівки, підтягування на поперечині, метання тенісного м'яча з відстані 20 метрів в ціль, змагання з бігу на 100 м, крос на 620 м.
За результатами змагань призові місця розподілилися наступним чином.
  • І місце -  ЗШ І-ІІІ ст. №27
  • ІІ місце -  ЗШ І-ІІІ ст. №35
  • ІІІ місце - ЗШ І-ІІІ ст. №19  
Учасники змагань висловлюють подяку адміністрації та колективу  ЗШ І - III ступенів № 27 за відмінну організацію заходу.
Останні новини
15.10.2019

Про заняття в рамках міської школи «Стажер – вихователь «Дебют» на тему «Обов’язкова документація вихователя. Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства»

08.10.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 71 Вінницької міської ради» в рамках міської школи «Стажер – вихователь «Дебют» відбулось заняття на тему «Обов’язкова документація вихователя. Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства».
Координувала роботу засідання методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Ніна Сокиринська. Вона привітала молодих педагогів закладів дошкільної освіти міста та познайомила вихователів з видами та особливостями планування освітньої роботи з дітьми.
Методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Лариса Бондарчук висвітлила для молодих колег тему «Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства».
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 73 ВМР», керівник школи Олена Маричева акцентувала увагу на переліку обов’язкової документації та допомогла з’ясувати молодим педагогам всі нюанси щодо її оформлення та заповнення.
Секретами методичної кухні щодо планування освітньої роботи з дітьми в закладі поділилась вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 71 ВМР» Валерія Артемчук, під час презентації напрацювань педагогів в закладу.
Інтерактивна гра «Планування – це легко» допомогла молодим вихователям закріпити знання щодо особливостей організації різних форм роботи з дітьми протягом дня в закладі дошкільної освіти.
Педагоги під час підсумкової вправи «Я дізналась, що…», «Мені сподобалось, що…» організованої керівником школи Оленою Маричевою ділились з присутніми своїми думками враженнями від заходу.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Історико-меморіальний комплекс пам'яті жертв фашизму (ставка Гітлера "Вервольф")

Тип: Музей
Предмети: Історія, Краєзнавство,
Дистанція: в межах району (до 10-20 км)

Аннотація: «Вервольф» в перекладі з німецької – «озброєний вовк». Саме таку символічну назву мав укріплений командний пункт біля Вінниці для координації бойових дій на фронті. Гітлер мав схожу ставку в Східній Пруссії – «Вольфшанце» і Вінницьку побудували за її зразком. Наземних будівель було близько 80-ти, побудовані з дерева. Тут була своя електростанція, радіостанція, будинки охорони, водогін, басейн, майданчик для посадки літаків, телефонне сполучення з Німеччиною. Підземна укріплена частина складалась з трьох залізобетонних бомбосховищ. Товщина стін – до 3 м. Ставка Гітлера вдало маскувалась зеленим кольором, деревами та кущами. Будівництво велось з осені 1941 року до 1943 року. Про нього знало радянське керівництво, судячи з повідомлень керівника київського підпілля І. Кудрі. Сам Гітлер був у ставці всього тричі – найдовше – з 16 липня по 31 жовтня 1942 року. Під відступу німецьких військ з України в березні 1944 р. ставку підірвали. Інформація про неї стала відома для громадськості в 1960-х рр., коли один з співробітників КДБ І. Безуглий розповів про неї в пресі. Нині «Верфольф» – цікавий туристичний об’єкт, в якому проводяться екскурсії, можна купити сувеніри та перекусити. Довкола нього досі ведуться дискусії та пересуди, складаються все нові легенди. 
Автор: ОЛЬГА ПРИДИБАЙЛО
Джерело: https://we.org.ua

Вміст експозиціїКомплекс складається з двох об’єктів: території самої ставки та братської могили військовополонених і громадян окупованих німцями країн, які будували ставку. Вздовж екскурсійного маршруту встановлені інформаційні стенди, що розповідають про жахи окупації, мужній спротив місцевого населення, історію створення ставки, її значення та вплив на події Другої світової війни, визволення Вінниччини від німецько-фашистських загарбників.
Баварська державна бібліотека люб'язно надала Вінницькому обласному краєзнавчому музею копії з реальних фотографій періоду Другої світової війни, на яких зафіксована ще діюча ставка «Вервольф» під час німецької окупації
Музейний павільйон складається з експозиційної зали, кабінетів для співробітників та інших приміщень, необхідних для повноцінного обслуговування відвідувачів. Новостворений музей розповідає про історію окупації області та злочини німецько-румунських загарбників, а також спротив населення України. Музейна експозиція Історико-меморіального комплексу пам'яті жертв фашизму включатиме такі розділи:
Історія створення ставки, її значення та вплив на події Другої світової війни
Окупаційний режим та його наслідки для області
Боротьба народних месників з фашистськими та румунськими окупантами
Визволення Вінниччини від німецько-фашистських загарбників та справедливе покарання нацистських злочинців
Особливу увагу в експозиції приділено висвітленню Нюрнберзького трибуналу, Суду історії, завдяки якому фашизм було остаточно повалено.
Оглядова екскурсія Історико-меморіальним комплексом завершується біля братських могил військовополонених, які загинули під час будівництва ставки «Вервольф».
Джерело:http://vinnytsia-museum.in.ua
Розклад роботи: щоденно з 10:00 до 18:00
(каса працює до 17:00)

Ціна квитків:
  • Для дорослих 20 грн.,
  • для дітей і студентів 10 грн.
  • Фотозйомка 20 грн., відеозйомка 30 грн.
Екскурсійне обслуговування:
  • Для дорослих – 100 грн.,
  • для дітей і студентів - 50 грн.;
Дні відкритих дверей:
  • 20 березня — Дня визволення Вінниці від німецько-фашистських загарбників
  • 9 травня — День Перемоги
  • 18 травня — Міжнародний день музеїв
  • 22 вересня — День партизанської слави
  • 28 жовтня — День визволення України від німецько-фашистських загарбників
  • Кожна остання неділя місяця – для малозабезпечених і багатодітних родин, пенсіонерів
Точка на мапі:
Адреса: урочище Кемпінг, смт Стрижавка Вінницького р-ну Вінницької обл.
Контакти: +38(0432) 62-36-39
Офіційний сайт: http://vinnytsia-museum.in.ua/facts/wehrwolf

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО